امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل جدید برنامه تلویزیونی " تبریزیم " در شبکه سهند

مشاهده ۲۹۷
۱۴۰۱/۰۸/۰۹- ۱۳:۲۵

فصل جدید برنامه تلویزیونی " تبریزیم " روزهای زوج از شبکه سهند روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تهیه کنندگی فصل جدید برنامه " تبریزیم " را حسن بیل افکن بر عهده داردکه  سعی می‌کند با تهیه و تدارک آیتم های متنوع و جذاب اوقات پرباری برای مخاطب خود خلق کند.

" تبریزیم "  یک برنامه مشارکتی با کلانشهر تبریز است که در آن به بررسی مشکلات این کلانشهر پرداخته می‌شود. حضور میهمان ، گزارش مردمی ، سفر به تبریز قدیم ، سرزده ( حضور سرزده در شهرداری‌های مناطق مختلف یا سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری ) ، گوزل تبریزیم ( معرفی زیبایی‌های شهری در قالب موسیقی و کلیپ )، شهروند نمونه (معرفی شهروندانی که در حفظ و نگهداری کوچه – محله – فضای سبز منطقه خود کوشا هستند) ، آموزش حقوق شهروندی ، گزارش فرهنگسرا ( بررسی عملکرد فرهنگسراها اعم از برگزاری کلاس های آموزشی و .. )، معرفی شرکت های دانش بنیانی که در حوزه شهرداری فعالیت دارند ، محله ما ( حضور در محلات تبریز و معرفی محلات و نیز بررسی مشکلات آن) ، شهروند – خبرنگار ( مخاطبان با شماره ای که از سوی برنامه اعلام می‌شود می توانند مشکلات و مسائل شهری را در نقاط مختلف بیان و نتیجه را پیگیری کنند )، صحن شورا ( اعلام و بررسی مصوبات شورای شهر ) و ارائه گزار از رویدادهای شهرداری اعم از افتتاحیه‌ها ، کارهای عمرانی انجام شده در شهر و ..  برخی از آیتم های این برنامه 60 دقیقه ای است.

در این برنامه بیل افکن تهیه کننده ، جمیل محمدی دستیار تهیه ، جلال مهمان نواز کارگردان ، اسماعیل محمدی صدابردار ، آقایی – تبک تصویربردار ، نیکمندان مونتور و رامین راستی مجری است.

مخاطبان شبکه سهند روزهای زوج از ساعت 18:00 می توانند به تماشای " تبریزیم " بنشینند.

امتیاز شما