امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

زیر ذره‌بین «سنتز» هیسپان تی‌وی؛ صلح برای کلمبیا

مشاهده ۳۰۷
۱۴۰۱/۰۸/۱۱- ۱۴:۴۳

برنامه این هفته «سنتز» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی به بررسی یکی از وعده‌های اصلی دولت جدید کلمبیا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سنتز» که هر هفته به مهم‌ترین موضوعات مرتبط با مردم آمریکای لاتین می‌پردازد، در این قسمت، صلح کامل برای کلمبیا، یکی از وعده‌های اصلی دولت جدید گوستاوو پترو را زیر ذره بین می‌برد.

در این برنامه می‌بینیم یکی از وعده‌های اصلی دولت جدید گوستاوو پترو ایجاد صلح در کلمبیا است. رئیس جمهور این کشور آمریکای جنوبی پیشنهاد مذاکره درباره خلع سلاح و تسلیم شدن به عدالت برای شورشیان و سازمان‌های قاچاق مواد مخدر را مطرح کرد و آن را صلح کامل برای کلمبیا نامیده است. با این حال، رئیس جمهور پترو به خوبی می داند که بدون اتحاد میان مردم، این هدف بسیاری از نسل های کلمبیایی محقق نمی‌شود. به همین دلیل، وی از همه شهروندان خواست تا برای توقف خشونت، دستیابی به صلح و ساختن جامعه ای مرفه و دموکراتیک متحد شوند.

برنامه «سنتز» محصول شبکه هیسپان تی‌وی پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 3:03 بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 10:00و 19:00 و روز جمعه ساعت 12:00 بازپخش می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/sintesis/778 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

.

 

امتیاز شما