امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جزئیات طرح حمایتی از مشاغل اینترنتی در رادیو ایران

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۱/۰۸/۱۴- ۱۱:۰۶

برنامه «نمودار» شنبه 14 آبان با حضور دکتر رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور دولت مجلس و استان‌ها به موضوع جزئیات طرح حمایت از مشاغل اینترنتی و مجازی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم رونمایی از بسته حمایتی دولت برای کسب و کارهای اینترنتی ایران، با حضور عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عیسی خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی برگزار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم اعلام کرد: برای حمایت از اقتصاد دیجیتال، کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت از دی‌ ماه سال گذشته با حضور 11 عضو کاربیمه آغاز به کار کرده و مصوباتی از جمله رفع مشکل بیمه کسب و کارها با بیمه مرکزی و حمایت از آزادکارها یا فریلمسرها را داشته است و مهمترین مصوبه این کارگروه که همان بسته حمایتی کسب و کارهای اینترنتی است، به امضای رئیس‌جمهور رسیده است و با توجه به محدودیت‌های یکماهه اخیر در دو پلتفرم اینترنتی خارجی صرف‌نظر از اینکه در ادامه برای این دو پلتفرم چه اتفاقاتی می‌افتد، تصمیم گرفتیم پلتفرم‌های داخلی را برای کسب و کار ایرانی‌ها توسعه دهیم.

از همین رو برنامه «نمودار» شنبه 14 آبان با حضور دکتر رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور دولت مجلس و استان‌ها به موضوع جزئیات طرح حمایت از مشاغل اینترنتی و مجازی می‌پردازد.

گفتنی است «نمودار» به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و اجرای مهرناز فقیهی و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

امتیاز شما