امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «شکاف اقتصادی» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود:
در «شکاف اقتصادی» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود:

بحران اقتصادی اتحادیه اروپا

مشاهده ۱۸۹
۱۴۰۱/۰۸/۱۵- ۱۱:۳۲
تعداد بازدید:189

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی وضعیت اقتصادی اروپا و تظاهرات در فرانسه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به بررسی وضعیت اقتصادی اروپا و تظاهرات گسترده فرانسه علیه تورم بالا در این کشور می‌پردازد.

در این برنامه می‌بینیم که فرانسه صحنه یکی از بزرگترین اعتراضات سال بوده که در آن حدود 140 هزار نفر علیه تورم بالا و افزایش هزینه‌های زندگی تظاهرات کردند. علی‌رغم اینکه رئیس جمهور مکرون خواستار رسیدگی به خواسته‌های مردمی‌شد، در حال حاضر هنوز به مهم ترین درخواست مردم که دستمزدهای بالاتراست هیچ پاسخی داده نشده است. وسعت اعتراضات فرانسه جرقه لازم برای شعله ور شدن اعتراضات مردم سایر کشورهای اروپایی بود که در پی تورم بالا بعد از جنگ اوکراین بوجود آمد.

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه 16آبان ماه ساعت 04:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 11:00،13:00،18:30 و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

 

امتیاز شما