امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

بحران داخلی در رژیم‌ صهیونیستی

مشاهده ۲۱۹
۱۴۰۱/۰۸/۱۶- ۱۳:۲۴
تعداد بازدید:219

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی تلاش های اسراییل برای مخفی نگه داشتن بحران‌های داخلی این رژیم اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان با اجرای خوان کارلوس روسو به بررسی اقدامات رژیم صهیونیستی برای مخفی نگه داشتن بحران‌های داخلی می‌پردازد.

در این برنامه می‌بینیم که رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر با حملات روزانه خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی، قدس و نوار غزه، می خواهد نشان دهد که همه چیز را تحت کنترل خود دارد و از سیاست توسعه طلبی و سرکوب مردم فلسطین عقب نشینی نخواهد کرد اما با وجود این، نشانه‌های فزاینده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد رژیم بسیار شکننده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و حتی سیاستمداران اسراییل درباره سقوط احتمالی رژیم در آینده نزدیک هشدار داده‌اند.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

 

امتیاز شما