امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رادیو ایران و روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه

مشاهده ۳۱۰
۱۴۰۱/۰۸/۱۸- ۱۰:۳۰

برنامه «رهاورد» روز چهارشنبه 18 آبان همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح در توسعه با دکتر سید علی عمرانی مدیر اجرایی بنیاد جایزه مصطفی (ص) گفت و گو می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه فرصتی در اختیار جهانیان می‌گذارد تا بار دیگر علوم مختلف را برای ساختن جهانی بهتر بررسی کنند. در سایه نوآوری، پژوهش های علمی و توجه به استعدادهای بشری، یافتن راه‌حل برای چالش‌های گوناگون، دست یافتنی به نظر می‌رسد. دانش بهترین سرمایه انسان برای حمایت از توسعه فراگیر و منصفانه است.

مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «رهاورد» این هفته بیان کرد: چهارشنبه 18 آبان همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح در توسعه با دکتر سید علی عمرانی مدیر اجرایی بنیاد جایزه مصطفی (ص) گفت و گو خواهیم کرد. وی ادامه داد: بنیاد علم و فناوری مصطفی وظیفه توسعه علم و فناوری را در سطح بین الملل با تمرکز بر جهان اسلام از طریق ایجاد رابطه و تعامل میان دانشمندان کشورهای اسلامی دنبال می‌کند.همچنین از دیگر بخش های برنامه به ابداع پوشش شفاف برای خنک سازی خودرو و ساختمان توسط سیامک اشک ریز و بخش روانشناسی پول توسط کیان روغن کش کارشناس ارشد علوم اقتصادی اشاره کرد.

گفتنی است «رهاورد» این هفته به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی و اجرای بتول نجفی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:15 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

امتیاز شما