امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
رییس رسانه ملی در نشست مشترک رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد؛
رییس رسانه ملی در نشست مشترک رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج برای هم افزایی و ارتقای رسانه ملی

مشاهده ۶۱۰
۱۴۰۱/۰۸/۱۹- ۲۱:۳۱
تعداد بازدید:610

رئیس رسانه ملی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشستی مشترک، با تاکید بر ظرفیت‌های دو سازمان از ضرورت توجه به برنامه‌های راهبردی و افزایش تعاملات خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در نشست مشترک مدیران رسانه ملی و جمعی از مسئولان سازمان بسیج مستضعفین که در آستانه هفته بسیج برگزار شد، بسیج را نهادی برخوردار از ظرفیتی بزرگ دانست که بخش‌های مختلف صداوسیما می‌توانند از آن بهره ببرند. 

رئیس سازمان صداوسیما با متنوع‌ خواندن ظرفیت‌های بسیج، شناسایی و استفاده از این ظرفیت‌ها را برای هم افزایی استعدادها و امکانات و نیز ارتقای ظرفیت‌های سازمان صداوسیما ضروری خواند.

جبلی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع بسیج، با تاکید بر زمینه‌های زیاد همکاری مشترک گفت: تعامل میان صداوسیما و بسیج، باید به‌ مراتب عملیاتی‌تر شود و در کنار مناسبت هفته بسیج که هرساله گرامی داشته می‌شود، در کل سال نیز به‌ شکل مستمر و جدی‌تر از قبل تداوم یابد. 

رییس رسانه ملی در پایان، از مرکز بسیج صداوسیما به‌عنوان حلقه وصل رسانه ملی و بسیج نام برد.
سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار با اعلام اینکه این سازمان، سه رویکرد مردم‌ پایه «جهاد امیدآفرینی»، «جهاد خدمت» و «جهاد تبیین» را مدنظر قرار داده است، گفت: درصدد هستیم با کمک رسانه ملی نقاط موفقیت و قله‌های این برنامه‌ها را انعکاس دهیم.

وی تمرکز بسیج را در هفته بسیج، بر تبیین و امیدآفرینی معرفی کرد و هدف را ترویج فرهنگ بسیجی خواند. سلیمانی با اعلام اینکه طرح هایی مثل «کمک مؤمنانه» و «شهید سلیمانی» را رسانه ملی بود که ماندگار ساخت، عنوان کرد: بسیج آماده سرمایه‌گذاری مضاعف در حوزه تولید فیلم و سریال با موضوعات روز است.
در ادامه این نشست، محمدمهدی رحمتی، رئیس مرکز بسیج صداوسیما، استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای معرفی استعدادهای فرزندان بسیج را که به‌ طور معمول، دسترسی چندانی برای معرفی توانمندی‌هایشان ندارند، مهم دانست تا این افراد دیده شوند و در حوزه‌های گوناگون، از قابلیت‌هایشان به‌شکل شایسته بهره گرفته شود.

محسن برمهانی، معاون سیمای رسانه ملی نیز با استقبال از تعامل مؤثر و مشارکت بسیج در برنامه‌سازی، تبیین اقدامات بسیج و نیز توجه ویژه به خود مخاطبان بسیجی و یادآوری جایگاهشان را از جمله رویکردهای مهم در برنامه‌سازی‌ها توصیف کرد. علی بخشی‌زاده، معاون صدا هم از پخش ۳۹۴ برنامه ویژه در هفته بسیج و بر حسب اقتضائات شنوندگان خاص هر شبکه خبر داد.

در بخش دیگری از این نشست، مسئولان سازمان بسیج نیز به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداختند.

 

امتیاز شما