امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش مجموعه مستند «چونان سرو» ویژه ناشنوایان

مشاهده ۳۰۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۱- ۱۲:۵۶

نسخه ویژه ناشنوایان مجموعه مستند «چونان سرو» به تهیه‌کنندگی مصطفی رزاق کریمی از شنبه 21 آبان ساعت 18:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «چونان سرو» به تهیه کنندگی مصطفی رزاق کریمی و کارگردانی گروهی از مستندسازان جوان و مستند پرتره‌ای از چهره‌های شاخص فرهنگ و ادبیات ایران است که در شبکه مستند تولید شده و از امشب ساعت 18:30 در بسته تصویری ویژه ناشنوایان و کم شنوایان پخش می‌شود.
این مجموعه مستند در شبکه مستند سیما تولید شده و در آن مستند پرتره‌هایی درباره چهره‌های ماندگار ایران مانند محمدعلی اسلامی ندوشن، شهریار، دکتر شهیدی، علامه قزوینی، محمد معین، نیما یوشیج، غلامحسین بنان، ملک الشعرای بهار، غلامحسین امیرخانی و سیدمحمدحسین مبین بنیانگذار آسایشگاه جذامیان بابا باغی و نیز از اهالی قلم است که به جهت فعالیت‌های گسترده برای درمان و ریشه‌کنی بیماری جذام در ایران، از وی به عنوان «پدر جذامیان ایران» یاد می‌کنند، ساخته شده است.
رزاق کریمی در این مجموعه از حضور مستندسازان جوان‌ بهره برده و از کارگردان‌هایی که در تولید این مجموعه حضور داشتند می توان به قربانعلی طاهرفر، عطیه زارع، حنیف شهپرراد، مریم طالبی انارکی و ... اشاره کرد.
این مجموعه از امشب در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و هر هفته از شنبه تا چهارشنبه در بسته تصویری ویژه ناشنوایان روی آنتن می رود و تکرارش روز بعد ساعت 6 خواهد بود.

امتیاز شما