امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

درگذشت آیت اله حاج سیدعلی اصغر حسینی (ره) امام جمعه سابق یاسوج

مشاهده ۳۳۶
۱۴۰۱/۰۸/۲۲- ۱۲:۵۴

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مراسم وداع مردم ولایت مدار استان را در تشیع این عالم ربانی به طوز رنده پوشش می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم تشییع سید علی اصغر حسینی از علمای استان کهگیلویه و بویراحمد و از استادان حوزه و دانشگاه از فردا در شهر یاسوج بر دستان مردم قدر شناس این استان از میدان امام حسین شهر یاسوج تشییع و سپس در شهرستان دهدشت به خاک سپرده می‌شود. تمام برنامه‌های این مراسم با دو دستگاه واحد سیار، اکیپ مجزا کوله پشتی، استفاده از پهباد استقرار واحدسیار در کنار مرقد آن فقید سعید به طور زنده از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.
رادیو شبکه استانی دنا در برنامه «یادیار» ۴۰ سال  سوابق علمی و انقلابی این فقیه مجاهد ، همپنین مراسم خاکسپاری را برای مخاطبان خود روی آنتن می‌برد. واحد خبر شبکه استانی با اعزام اکیپ های خبر به شهرستان یاسوج، و دهدشت محل تشییع این عالم ربانی، ارتباط با شبکه‌های سراسری و اختصاص بخش های مهم خبری خود را به این موضوع اختصاص داده است.ف ضای مجازی شبکه دنا نیز با بارگذاری تصاویر این روحانی برجسته و با تهیه عکس و دلنوشته به استقبال این مراسم می رود.

تدریس در حوزه‌های علمیه شیراز و یاسوج، ۲۶ سال امامت نماز جمعه شهر یاسوج، تدریس در دانشگاه یاسوج و برپایی کلاس‌های تفسیر قرآن و نهج البلاغه در یاسوج از جمله سوابق علمی و انقلابی این فقیه مجاهد است.

 

 

امتیاز شما