امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

افزایش حملات به نوار غزه

مشاهده ۲۰۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۳- ۱۲:۳۶
تعداد بازدید:205

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان با اجرای خوان کارلوس روسو به بررسی افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌پردازد. بیشتر قربانیان این حملات ساکنان منطقه اردوگاهی پناهندگان جنین هستند، منطقه ای که به عنوان مرکز مقاومت به شمار می‌رود.در این برنامه می‌بینیم منابع فلسطینی اعلام کردند که جنین به میدان جنگ تبدیل شده و درگیری مسلحانه شدیدی بین مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در جریان است. از اواخر ماه مارس، ارتش رژیم صهیونیستی حملات و عملیات را در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی تشدید کرده است. عملیاتی که دست کم 150 فلسطینی را کشته و هزاران نفر نیز بازداشت شدند.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

 

امتیاز شما