امروز دوشنبه  ۲۷ فروردين ۱۴۰۳

«ماجرای امروز»؛ روایت مظلومیت شهدای فتنه‌ها

مشاهده ۲۲۹
۱۴۰۱/۰۸/۲۳- ۱۴:۰۲

برنامه تلویزیونی «ماجرای امروز» روایت مظلومیت شهدای فتنه‌های داخلی از زبان خانواده این شهدای بزرگوار در قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ماجرای امروز» نام برنامه جدیدی است که برای اولین بار با سوژه‌ای نو تولید شده و در جدول پخش برنامه‌های شبکه افق قرار گرفته و تلاش می‌کند با دعوت از مادران و همسران شهدای مظلوم فتنه‌های داخل کشور فتنه‌های ۸۸ تا حوادث اخیر را روایت کند.

محسن اردستانی کارگردان «ماجرای امروز» گفت: اگر «ماجرای نیمروز» در رابطه با فتنه‌های منافقین و دهه ۶۰ بود، برنامه تلویزیونی «ماجرای امروز» در رابطه با فتنه‌ها از سال ۸۸ تاکنون است.

وی با تاکید بر مظلومیت شهدای فتنه‌های داخلی، افزود: مادران و همسران شهدای فتنه ۸۸، آبان ۹۸ و فتنه ۱۴۰۱ و شهدای امنیت و شهدای پاسداران جلوی دوربین  قرار گرفتند. چندین سال است که برای شهدا از جمله شهدای مدافع حرم پاکستانی و افغانستانی در حال ساخت برنامه هستم اما امروز در این بمباران رسانه‌ای علیه ایران در واقع شهدای فتنه داخل کشور از مظلوم‌ترین‌ها هستند.

کارگردان «ماجرای امروز» با بیان اینکه باید یاد و خاطر شهدای مظلوم فتنه‌ها را زنده نگه داشت، مطرح کرد: یک نخ تسبیح بین همه شهدا است، در واقع بیشتر شهدای فتنه اخیر از بازماندگان در جنگ سوریه بودند که در این فتنه اخیر به شهادت رسیدند. در کنار هجمه‌های عظیم رسانه‌ای این برنامه تلویزیونی یک چراغ کوچک است اما اگر این مسیر ادامه یابد حال و هوای جامعه تغییر می‌کند.

اردستانی در پایان با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: محوریت این برنامه همسر و مادران شهدا هستند که نقطه مغفول همه این رشادت‌ها بوده اند چرا که در راه آرامش جامعه، عزیز خود را فدا کردند. برای امنیت هر روز در حال تقدیم شهدا هستیم که متاسفانه رسانه نتوانسته است به خوبی این رشادت‌ها را تبیین کند.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت 18:30 و تکرار آن را روز بعد ساعت 10 صبح در شبکه افق به تماشا بنشینند.   

امتیاز شما