امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سلام دوباره به زندگی در «زیر یک سقف»

مشاهده ۲۳۱
۱۴۰۱/۰۸/۲۴- ۰۸:۳۱

برنامه تلویزیونی «زیر یک سقف» با بخش سلام زندگی، با خانواده‌های اهل دل استان چهارمحال و بختیاری گپ و گفت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «زیر یک سقف» یکی از برنامه‌های ویژه سیمای جهان بین است که با دعوت از کارشناسان حوزه‌های مختلف اقتصادی، پزشکی، حقوقی و ... پاسخگوی مشکلات، مسائل و پرسش های خانواده‌های هم استانی است و با تشویق جوانان به ازدواج، با در نظر گرفتن بخش های مختلف آموزشی، آنها را برای ورود به این مسیر الهی، هدایت و راهنمایی می‌کند.

فوت و فن یکی از بخش های جذابی است که با اجرای پریسا شیرازی، نکات مهم خانه داری، خرید انواع و اقسام وسایل و خوراکی‌ها و نحوه نگهداری آنها، به بینندگان آموزش داده می‌شود.

تهیه دمنوش های مختلف و مختص فصل سرد پاییز را می توان در بخش دمنوش خانه،  فرا گرفت.

سلام زندگی هم یکی دیگر از قسمت های دیدنی این برنامه است که با دعوت از خانواده‌های هم استانی، به گپ و گفت صمیمی‌با اعضای خانواده پرداخته و نظرات آنها را برای برخورداری از یک زندگی سالم و مزیت داشتن فرزند بیشتر، جویا می‌شود.

در بخش تلنگر، آسیب های فضای مجازی و برخی مضرات آن، در قالب نمایش به تصویر در می آید و با حضور کارشناس خبره، این آسیب ها بررسی می‌شود.

گام به گام یکی از قسمت های مورد پسند مادرانی است که صاحب کودک هستند و علاقه مند به آموزش انواع بازی و نحوه بهتر یادگیری کلمات توسط فرزند دلبندشان هستند.

هنر در خانه هم به صورت زنده، انواع هنرهای دستی را به کدبانوهای استان آموزش می دهد.

پخت انواع و اقسام خوراکی‌ها، دسرها و پیش غذاهای متنوع را می توان در بخش خوشمزه یاد گرفت.

موسیقی تصویر و میان برنامه‌های شاد هم از طریق این برنامه تقدیم همراهان و مخاطبان سیمای جهان بین می‌شود که روزهای زوج از ساعت 10 تا 11 به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی، اجرای سوسن حبیبی و مریم رفیعی روی آنتن می رود.

محمد قلی پور، ایوب پشتوار و حسین گل محمدی تصویربرداران، رضا داوودی صدابردار و سمیه محمدی تدوین گر برنامه هستند.

امتیاز شما