امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
کارشناسان «ایران امروز» پرس‌تی‌وی بررسی می‌کنند؛
کارشناسان «ایران امروز» پرس‌تی‌وی بررسی می‌کنند؛

دلایل شکست تلاش‌های شبکه‌های معاند فارسی‌زبان در ایران

مشاهده ۲۶۱
۱۴۰۱/۰۸/۲۴- ۱۴:۳۹
تعداد بازدید:261

برنامه «ایران امروز» (Iran Today)شبکه پرس تی‌وی نگاهی کارشناسانه دارد به شکست تلاش‌های شبکه‌های معاند فارسی‌زبان در ناآرام کردن اوضاع داخلی ایران.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «ایران امروز» به بررسی دلایل و ابعاد شکست تلاش‌های شبکه‌های معاند فارسی‌ زبان وابسته به عربستان و غرب در حوادث اخیر ایران و بی‌ثبات کردن کشور اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌ کنندگی محمد جعفری با توجه به بازگشت آرامش به خیابان‌های تهران، به این موضوع می‌پردازد که چرا تلاش‌های شبکه‌های معاند فارسی زبان وابسته به عربستان و غرب از جمله اینترنشنال و بی بی سی باز هم با شکست مواجه شده است؟ سیدهادی سید افقهی تحلیلگر مسائل غرب آسیا و روح‌الله مومن نسب دبیر کل جبهه انقلاب در فضای مجازی کارشناسان برنامه این هفته «ایران امروز» هستند و به بررسی ابعاد فتنه‌انگیزی رسانه‌‌های معاند عربی و غربی به ویژه شبکه اینترنشنال در کشور می‌پردازند.سید افقهی و مومن نسب همچنین دلایل چرایی بازگشت آرامش به کشور و عدم همراهی مردم با اغتشاشگران را بیان می‌کنند.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری چهارشنبه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه همان روز ساعت 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

 

امتیاز شما