امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
همکاری و تعامل
همکاری و تعامل

رسانه ملی همیشه یاور کمیته امداد امام خمینی (ره)

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۱/۰۸/۲۸- ۱۲:۴۲
تعداد بازدید:216

بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با حضور در صدا و سیمای گلستان با شکری نیا مدیر کل مرکز در خصوص همکاری و تعامل بیشتر بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان در این دیدار با تاکید بر ضرورت تعامل و هم افزایی بیشتر رسانه استانی با کمیته‌های امداد افزود: صداوسیما به عنوان یک رسانه وظیفه خود می داند که همپای کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان استان پیشگام باشد و معرفی خیرین نیکوکار در اولویت شبکه استانی قرار دارد.

شکری نیا با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد انقلابی و برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: برعکس تفکر برخی از افراد بیرون و یا خارج از کشور، کمیته امداد تولید فقر نمی‌کند بلکه یک جمعیتی را شناسایی کرده و از آنها حمایت می‌کند  و حمایت از مددجویان کمیته امداد به مثابه عدالت گستری و فقرزدایی و تبیین جایگاه این نهاد انقلابی در جامعه است.

وی با بیان اینکه فرهنگ نیکوکاری را باید از دوران کودکی آموزش دهیم، بیان کرد: استفاده از قالب هنر می تواند در فرهنگ سازی این اقدام خیر تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و صدا و سیمای گلستان آمادگی ساخت مجموعه مستندهای کوتاه معرفی کارآفرینان زیر پوشش کمیته امداد را در برنامه‌های آتی خود دارد.

در ادامه این دیدارمدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری صدا و سیمای مرکز استان با کمیته امداد، به نقش ارزنده صداوسیما برای کمک به این نهاد اشاره و افزود: صدا و سیما نقش به سزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کمیته امداد دارد.

بابایی در ادامه وجه مشترک کمیته امداد و صدا و سیما را فعالیت زیر نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان کرد و گفت: صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در بحث مشارکت و همراهی بیشتر مردم در طرح‌های اجرایی امداد دارد.

وی در پایان  خواستار همکاری بیشتر در خصوص اطلاع رسانی و پوشش برنامه‌های کمیته امداد شد و فرهنگ سازی در زمینه کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت را مهم عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما رسالت مهمی دارند و می توانند با آگاهی بخشی و بسترسازی در این زمینه یاریگر ما باشند.

تصاویر

امتیاز شما