امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه جهان بین ویژه بزرگداشت هفته بسیج

مشاهده ۲۱۴
۱۴۰۱/۰۸/۲۸- ۱۲:۴۸

صدا و سیمای شبکه جهان بین به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، برنامه‌های ویژه ای تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای جهان بین با تولید برنامه «شجره طیبه» و پخش در ساعت 18:30 به تهیه کنندگی، کارگردانی و تدوین گری رحیم دانش، هفته قدردانی از دلاور مردان و ایثارگران بسیجی را گرامی می دارد.

دعوت از نخبگان بسیجی و گپ و گفت صمیمی‌ با خدمتگزاران راستین، معرفی و آشنایی با پایگاه‌های اسوه سراسر استان، دعوت از فرماندهان سپاه استان، کلام رهبر معظم انقلاب و میان برنامه، از بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی است که در هفته بسیج، هر روز به مدت سی دقیقه پخش می‌شود.

جمال الدین خدابخشی مجری، مهدی براتی، بهزاد پیشکار تصویربرداران و محمد اسماعیلیان صدابردار برنامه هستند.

همچنین شب های بام ایران، زیر یک سقف و روز نو هم با دعوت از میهمانان مختلف بسیجی و پخش میان برنامه، به این مناسبت ملی می‌پردازند.

معاونت صدای جهان بین نیز در هفته گرامیداشت بسیج، برنامه «مدرسه عشق» را به تهیه کنندگی و گزارشگری فاطمه رفیعی هر روز ساعت 21:30 روی آنتن می‌برد.

این برنامه به معرفی نخبگان بسیجی، پژوهشگران بسیجی، گروه‌های جهادی و رزمندگان دفاع مقدس می‌پردازد.

جلوه‌های ایثار، راه ولایت (5 برنامه 5 دقیقه ای از سخنان رهبر معظم انقلاب)، صبح و زندگی، پیک روز و عصر، زندگی جاریست، موج زنده رود و بنگ آبادی هم به هفته بسیج خواهند پرداخت.

پوشش تمام رویدادهای خبری در مرکز استان و شهرستان‌ها در هفته بسیج به صورت روزانه و پخش در دو بخش خبری رادیویی و سه بخش تلویزیونی، تهیه گزارش در خصوص طرح ها و اقدامات اجرایی بسیج در استان، ارتباط زنده با فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج در بخش های خبری یا حضور در استودیوی پخش خبر، بارگذاری خبر مکتوب در سایت خبرگزاری صدا و سیما و انتشار محتوای تولیدی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم از اقدامات معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری است.

امتیاز شما