امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با همکاری رادیو سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛
با همکاری رادیو سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

اختتامیه جشنواره ترجمان دانش برگزار شد

مشاهده ۱۷۱
۱۴۰۱/۰۸/۳۰- ۱۰:۰۸
تعداد بازدید:171

اختتامیه جشنواره ترجمان دانش با موضوع ارائه پایان نامه در ۳ دقیقه با محوریت پیشگیری و ایمنی در حوادث ترافیکی به خط پاپان رسید. جشنواره ترجمان دانش، گامی است در جهت پیوند دانشگاه یعنی مرکز و مرجع تولید علم با مراکز سیاستگذاری و سازمانهای اجرایی در جهت کاربردی شدن علوم و تحقیقات در جامعه.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این رویداد علمی‌پژوهشی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شبکه رادیویی سلامت برگزار شد، دانشجویان ارشد و دکترا و فارغ التحصیلانی که کمتر از سه سال از فارغ التحصیلی آنها گذشته و نیز اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها، پایان نامه‌های خود را در ۳ دقیقه ارائه کردند.

این مراسم با حضور سردار دکتر تیمور حسینی جانشین فرماندهی پلیس راهور فراجا، دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت، دکتر همایون صادقی رئیس مرکز تحقیقات و پیشگیری ایمنی و ترافیک دانشگاه علوم پزشگی تبریز، دکتر مظلومی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، دکتر پرویز شهابی معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشگی تبریز و دکتر حمید سوری عضو هیات علمی دانشگاه بهشتی برگزار شد.

شایان ذکر است از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ترجمان دانش ۸ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند و از این میان ۳ اثر در بخش دانشجویی و ۱ اثر در بخش هیات علمی‌برگزیده و موفق به دریافت لوح تقدیر و هدیه نقدی شدند که نتایج مسابقه نیز به ترتیب رتبه کسب شده به این شرح است:۱.فرین خان شناس۲.علیرضا آقامعلی زاده۳.گیتا فیروزنیا۴. دکتر مریم مظاهری هم در بین اعضای هیات علمی‌به عنوان فرد برگزیده انتخاب شد.

این جشنواره هر سال با محوریتی جدید در حوزه علم و فن آوری برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند با پیگیری اعلانات از طریق دبیرخانه جشنواره ترجمان دانش و مراجعه به آدرس radiosalamat.ir و نیز www.tbzmediact.ir از زمان ارسال آثار برای سال آینده مطلع شوند .اختتامیه این جشنواره ۲۹ آبان ماه در محل استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد .

 

امتیاز شما