امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«رادیو صبا» هفته بسیج را گرامی می دارد

مشاهده ۱۷۴
۱۴۰۱/۰۸/۳۰- ۱۰:۱۳

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج «رادیو صبا» با تهیه و تدارک ویژه برنامه‌هایی به گرامیداشت این هفته می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی با هدف گرامیداشت هفته بسیج مسابقه رادیویی «سربند» را با محوریت هفته بسیج تقدیم مخاطبان می‌کند.

«سربند» ویژه برنامه ای است که در قالب مسابقه با محوریت هفته بسیج به تاریخچه بسیج، زندگی نامه شهدای بسیج و مرور خاطرات بسیجیان می‌پردازد. در این مسابقه سه شرکت کننده برای به دست آرودن سربند در بخش های متنوع «اطلاعات عمومی، زندگی نامه شهدای بسیجی ، تاریخجه بسیج و مرور خاطرات بسیجیان» با یکدیگر به رفابت می‌پردازند. سوالات بخش اطلاعات عمومی این مسابقه با محوریت هفته بسیج با موضوع اسطوره شناسی، دستاوردهای پدافند غیرعامل و تاریخچه و فعالیت های بسیج در حوزه‌های مختلف طراحی شده است. این مسابقه در هفته جاری هر روز ساعت 12 با اجرای مهدی پر تقدیم شنوندگان می‌شود.

گفتنی است «شجره طیبه» یکی دیگر از ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی به مناسبت هفته بسیج است که در قالب گفتگو مستند به معرفی شهدای امر به معرف و نهی از منکر می‌پردازد.«شجره طیبه» در هر قسمت با گفتگو صمیمی‌با خانواده‌های این شهدا، شهدای امر به معروف ونهی از منکر را معرفی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی مریم قاسمی درهفته جاری هر شب ساعت 21:45 همراه مخاطبان می‌شود.

 

امتیاز شما