امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل رسانه ملی با شهرستان‌های استان

مشاهده ۱۶۹
۱۴۰۱/۰۸/۳۰- ۱۰:۵۲

حسن پور فرماندار بندرگز با حضور در صدا و سیمای گلستان با شکری نیا مدیرکل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بندرگزگفت: شهرستان بندرگز از جوانب مختلف دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی برای پیشرفت و توسعه می‌باشد که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

شکری نیا درادامه یکی از  نیازهای  این شهرستان را معرفی  حوزه‌ها و توانمندی‌های این منطقه برای جذب سرمایه گذار دانست و افزود: تلاش صدا و سیمای مرکز گلستان این است که در برنامه سازی‌ها بیشتر ظرفیت ها و پتانسیل های استان که مغفول واقع شده است معرفی شود.

وی حضور موثر رسانه در لایه‌های مختلف جامعه را یکی از عوامل مهم و موثر در ایجاد پویائی و تحرک عنوان کرد و بیان داشت: صداوسیما با توجه به فراگیر بودن آن می تواند نقش بسیار مهمی را در این عرصه ایفا نموده و محرک های لازم برای ایجاد زیر ساخت های توسعه هر منطقه را فراهم کند.

مدیرکل صداوسیمای گلستان در پایان بر آمادگی کامل صداوسیما برای انعکاس بیش از پیش ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

در ادامه این دیدار فرماندار بندرگز با قدردانی از رویکرد صداوسیمای استان و توجه جدی به شهرستانها گفت: در شهرستانهای استان پتانسیل های فراوانی در زمینه‌های مختلف وجود دارد که در صورت توجه ویژه و برنامه ریزی مدون می توانند در راستای پیشرفت و توسعه استان موثر باشند .

حسن پور نقش صداوسیما را در رشد و بالندگی استان و شهرستان غیرقابل انکار دانست و تأکید کرد: رسانه استانی با عنایت به گستردگی و جایگاه خوب در بین مردم می تواند در این راستا قدم های مثبتی بردارد.

وی در پایان توجه به پتانسیل و ظرفیتهای شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و آداب و سنن منطقه را خواستار شد و گفت: از رسانه استانی انتظار داریم تا نسبت به معرفی و انعکاس این ظرفیتها در برنامه‌های مختلف استانی و حتی در سطح ملی و تهیه گزارشهای میدانی گام بردارد.

 

 

تصاویر

امتیاز شما