امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تکریم و تقدیر از بازنشستگان مرکز آذربایجان غربی

مشاهده ۴۳۹
۱۴۰۱/۰۸/۳۰- ۱۲:۵۶

در مراسمی‌ با حضور مدیرکل بازنشستگی سازمان، مهندس مجرد مدیرکل مرکز از بازنشستگانی که در سالهای 98 تا 1400 به افتخار بازنشستگی نائل آمدند ، قدردانی شد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم مهندس مجرد مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به مدیران کل بازنشستگی و خدمات اجتماعی و رفاهی سازمان، همکاران بازنشسته و خانواده آنان و همچنین مدیران مدعو گفت: اگر رسانه ملی به این حجم و گستردگی فعالیت رسیده و مانند سدی در مقابل دشمنان کشور ایستاده است، مدیون فعالیت و جهاد شبانه روزی پیشکسوتان است. مدیرکل مرکز با اشاره به اهمیت تلاش های بازنشستگان رسانه به عنوان سرمایه‌های ارزشمند افزود: شما عزیزان سال های متمادی در مرکز آذربایجان غربی تلاش های گرانسنگ در پیشبرد اهداف رسانه انجام دادید و همواره افتخار آفرین بودید .

معینی مدیر کل بازنشستگی هم در این مراسم ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم سازمان و معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی گفت: رویکرد جدید سازمان اولویت قائل شدن به سرمایه انسانی و در رأس آن پیشکسوتان رسانه ملی است. مدیرکل بازنشستگی سازمان به طرح های متعددی که اداره کل بازنشستگی با همکاری مرکز بهداشت و صندوق بازنشستگی در این خصوص برنامه ریزی و در حال اجراست اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری بسیاری از این طرح ها اجرایی خواهد شد و بازنشستگان سازمان صداوسیما شاهد ثمرات آن خواهند بود.

در ادامه این مراسم با حضور معینی مدیرکل بازنشستگی وعابدینی مدیرخدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگی سازمان جلسه ای با اعضای کانون بازنشستگی مرکز آذربایجان غربی جهت بررسی مشکلات همکاران بازنشسته برگزار شد.

گفتنی است مدیرکل بازنشستگی به همراه مهندس مجرد مدیرکل مرکز با حضور در منزل تعدادی از بازنشستگان، ایثارگران پیشکسوت و مستمری بگیران از آنان عیادت و ضمن مساعدت، مشکلات آنان را بررسی نمودند.

امتیاز شما