امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدرسه عشق درشبکه دنا

مشاهده ۳۲۶
۱۴۰۱/۰۸/۳۰- ۱۳:۲۷

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برای آشنایی نسل جوان و مردم جامعه با آرمان‌های بسیج برنامه‌های جذاب و آموزنده ای تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا در 17عنوان برنامه به مدت11هزار دقیقه با پخش تیزر، زیر نویس، تیزر روزشمار هفته بسیج به استقبال هفته بسیج دربرنامه عصرگاهی، شبانه و صبح، «نگاه روز»، «بهون مهر» «شهدای مدافع حرم، تولید موسیقی بسیج مرکز با موضوع «نسل پاک، علمدار برادرشیرم و کلیپ همسنگر با صدای محلی، «مستند مدرسه عشق، راهیان پیشرفت»، فیلم سینمایی، در راستای جهادتبیین، جهاد خدمت و امیدآفرینی با حضور نخبگان و کار آفرینان استان با هماهنگی بسیح مرکز این هفته را گرامی می دارد.

دعوت از نخبگان بسیجی، دعوت از فرماندهان سپاه استان، بسیج در کلام حضرت امام خمینی(ره) و سخنان رهبر معظم انقلاب از بخش های مختلف برنامه‌های تلویزیون شبکه استانی نا در هفته بسیج است.

صدای شبکه استانی دنا نیز در هفته گرامیداشت بسیج، در 20 عنوان برنامه به مدت 2 هزار دقیقه برنامه به روی آنتن می‌برد. معرفی نخبگان بسیجی، پژوهشگران بسیجی، گروه‌های جهادی و رزمندگان دفاع مقدس می‌پردازد. جلوه‌های ایثار، راه ولایت از سخنان رهبر معظم انقلاب، شونشینی، نمایش هفته، افلاکیان خاک، روایت ایثار، گلبانگ دنا، عطر ماندگار، راه امام و کلام امام از برنامه‌های صدای شبکه دنا در هفته بسیج است.پوشش تمام رویدادهای خبری در مرکز استان و شهرستان‌ها در هفته بسیج در دو بخش خبر رادیو و سه بخش تلویزیون، تهیه گزارش در خصوص طرح های اجرایی بسیج در استان، ارتباط زنده با فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج از جمله اقدام معاونت خبر شبکه اسانی دنا است. فضای مجازی مرکز با تهیه عکس و پوستر از هفته بسیج به استقبال هفته می رود.

 

امتیاز شما