امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

به همدیگر دانایی هدیه دهیم

مشاهده ۲۹۵
۱۴۰۱/۰۹/۰۱- ۱۲:۳۶

عبدالرضا دهرویه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه کتاب این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دهرویه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اهمیت مطالعه و کتاب خوانی و تاثیر آن در پرورش ذهن انسان گفت: دانایی توانایی است و ما باید با اهداء کتاب به همدیگر دانایی هدیه دهیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان به ترویج کتاب خوانی در برنامه‌های صدا و سیما اشاره کرد و افزود: صدا و سیما جایگاه و محل ترویج کتاب و دانش افزایی است. دهرویه از همکارانی که در حوزه تولید محتوا و برنامه سازی فعالیت دارند خواست تا با مطالعه از منابع معتبر و مفید، بر غنای تولیداتشان بیافزایند.وی گفت: برنامه‌هایی که مبتکی بر مطالعه و پژوهش باشند بر روی مخاطب تاثیر بیشتری دارند لذا از این حیث همکاران تهیه کننده ما باید به این امر توجه بیشتر داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: مطالعه باید بخشی از زندگی و مشغله روزانه کارمندان صدا و سیما باشد و به حمدالله بسیاری از همکاران ما در این مرکز از نویسندگان و ناشران برجسته استان هستند. وی ضمن اشاره به اهمیت گردآوری فرهنگ بومی مردم استان گفت: بسیاری از اهالی فرهنگ به دلایل مختلف اهل نگارش نیستند، بنابر این شایسته است همکارانی که اهل قلم هستند ضمن گردآوری این مطالب ارزشمند، آنها را به محتوا تبدیل کنند.

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نمایشگاهی با بیش از 150 عنوان کتاب با محوریت استان شناسی همراه با برنامه‌های جانبی اعم از مسابقه کتاب خوانی، تقدیر از اعضای فعال کتابخانه و نشست کتاب خوان در کتابخانه صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.

 

امتیاز شما