امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته بسیج در صدا و سیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۳۳۲
۱۴۰۱/۰۹/۰۲- ۱۳:۱۶

به منظور بزرگداشت هفته بسیج صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی ، با پخش برنامه‌ های مختلف به معرفی فعالیت های بسیج به عنوان نهال برآمده از متن انقلاب می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«عشق مدرسه سی» به تهیه کنندگی زهرا محمدی، در هفته بسیج هر روز از ساعت 20:30 به مدت 30 دقیقه از رادیو چی چست روی آنتن می رود. این برنامه به بررسی و انعکاس فعالیت ها و خدمات بسیج در در حال حاضر به ویژه حرکت چرخ های اقتصادی، بازسازی، اجرای طرح های محرومیت زدایی  و سایر ماموریت های آن در عرصه‌ های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی، سیاسی با توجه به شرایط کنونی جامعه می‌ پردازد. گزارش از نخبگان بسیجی، کارآفرینان بسیجی و جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس ، بیان رشادتهای مرزنشینان ، معرفی شهدا و مجروحان بسیجی حافظان امنیت و همچنین مصاحبه با فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی، مسابقه و تماس های مردمی از آیتم های ویژه برنامه«عشق مدرسه سی» است.

همچنین برنامه‌ های«سلام یاشایش»،«سئوگی سارایی»، «فصل جوانی»، «جوانه‌ های چی چست»، «ایستگاه ورزش»،«بیرآخشام بیرسلام» ، «مردم و مسئوللار» و «کندیمیز» با دعوت از بسیجیان موفق و کارآفرین، خانواده‌های بسیجی ،جوانان بسیجی و گزارش از پایگاه‌های روستایی به این مناسبت می‌ پردازند.

سیمای آذربایجان غربی نیز درهفته بسیج به منظور ارج نهادن به ایثارگری‌ ها، رشادت ها و حماسه آفرینی‌ های بسیجیان و حافظان امنیت ، ویژه برنامه «سیمای بسیج» را به تهیه کنندگی لیلا خوشنهاد هر روز بعد از اذان مغرب روی آنتن می‌برد. این برنامه با حضور بسیج پزشکان، بسیج اقشار، بسیج پرستاران، فعالان بسیجی و کارآفرینان بسیجی، در هفته بسیج  به صورت زنده به سمع    و نظر بینندگان می رسد. همچنین در 7 برنامه‌ زنده سیمای آذربایجان غربی، با دعوت از مسئولان بسیج، به کارکردهای مختلف بسیج در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، معارفی، سیاسی و به ویژه سازندگی و محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پرداخت می‌ شود.

توجه ویژه به این مناسبت در برنامه‌ های روتین تلویزیونی از جمله «اولدوز» «سیری در ورزش» و «ائویمیز» و همچنین پخش زیرنویس، نماهنگ، سرود، کلام رهبری و پخش فیلم سینمایی از دوران دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌ های سیمای آذربایجان غربی در هفته بسیج است.

خبر مرکز آذربایجان غربی نیز در هفته بسیج با پوشش رویدادهای هفته بسیج، پخش گزارش های ویژه و اختصاص گفت و گوی ویژه خبری به موضوع بسیج به این مهم می‌ پردازد.  فضای مجازی هم با برگزاری پویش پرچم ایران بالاست ، تولید محتوا با موضوع بسیج ، تولید اینفوگرافی روزشمار بسیج ، تهیه عکس و پوستر و اجرای برنامه‌های رسانه ای ویژه هفته بسیج به استقبال این هفته می رود .

امتیاز شما