امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

دستگیری رئیس پلیس سابق فیلادلفیا در «عکس های تکان‌دهنده» هیسپان تی‌ وی

مشاهده ۲۵۹
۱۴۰۱/۰۹/۰۲- ۱۴:۵۱

برنامه «عکس های تکان دهنده» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی در این قسمت به نمایش و بررسی عکسی با عنوان «دستگیری رئیس پلیس سابق فیلادلفیا» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «عکس‌های تکان‌دهنده» به کارگردانی کیانوش الطافی که هر هفته با انتخاب عکسی تاثیرگذار و ماندگار در تاریخ به بررسی و نقد آن می‌پردازد، در این قسمت به بررسی تصویری از جان میلانو رفته که در بحبوحه جنبش اعتراضی وال استریت در امریکا گرفته شده است. عکس در هفدهم سپتامبر و در اعتراض به طمع کاری بانک‌های بزرگ و شرکت‌های سهامی در نیویورک موسوم به جنبش اشغال وال استریت گرفته شده است. در شهرهای مختلف آمریکا هم این اعتراض گسترش یافت. پلیس نیویورک با استفاده از تجهیزات ضدشورش مانع از عبور معترضان شد. در این بین ری لوئیس، مامور بازنشسته پلیس شهر فیلادلفیا یکی از بازداشت شدگان بود. پلیس بعضی از بازداشت‌شدگان را روی زمین کشید. معترضان در هنگام دستگیری لوئیس او را تشویق کردند.این عکس نمایانگر شکاف در بدنه پلیس امریکا بود و تاثیر بسیار زیادی داشت. در پی این درگیری‌ها یک افسر پلیس کهنه کار در اعتراض به خشونت پلیس دستگیر شد.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی است که برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است. این برنامه روز پنجشنبه 3 آذر ماه ساعت 03:15 بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعت 10:15،14:15 و روز جمعه ساعت‌ 12:15 برای اسپانیایی‌زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/fotos-que-sacuden-al-mundo/534 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما