امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان در برنامه " به‌ خانه بر میگردیم"

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۱/۰۹/۰۳- ۱۳:۳۲

برنامه عصرگاهی به خانه بر میگردیم پنجشنبه ۳ آذرماه میزبان استان زنجان خواهد بود تا مخاطبان را با جاذبه‌های استان زنجان آشنا کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "به خانه برمیگردیم " که روزهای پنجشنبه میزبان اقوام مختلف ایرانی است امروز با هدف آشنایی مخاطبان با استان زنجان، به معرفی صنایع دستی این استان، آداب و رسوم ،جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با چهرها و نخبگان این استان می‌پردازد.

این برنامه در هفته‌های گذشته میزبان استان‌های لرستان و گیلان، قزوین و همدان در استودیو نرگس برنامه به خانه بر می‌گردیم بود.این برنامه امروز، در بخش آشپزی میزبان خدیجه فیروزی آشپز نمونه استان زنجان خواهد بود تا غذای مخصوص این استان را به مخاطبان آموزش دهد. همچنین میز آشپزخانه مخاطبان را با دیگر غذاها و شیرینی‌های سنتی این استان آشنا خواهد کرد. لیلا طارمچی از هنرمندان استان زنجان که به عنوان کارآفرین برتر این استان شناخته شده است، به آموزش هنر میناکاری روی مس خواهد پرداخت و به منظور اشنایی مردم با هنرهای دستی این استان به معرفی دیگر صنایع مربوط به این استان نیز خواهد پرداخت. شهباز فتحی از خوانندگان برجسته این استان نیز قطعات زیبایی را در وصف استان زنجان و همینطور در وصف کشور ایران با زبان آذری تقدیم بینندگان می‌کند. دکتر حکیمه تیموری نیا پژوهشگر پسا دکتری بنیاد ملی نخبگان دانشگاه زنجان نیز مهمان ویژه این قسمت از برنامه خواهد بود تا از راه‌های کسب موفقیت خود برای مخاطبان سخن بگوید.
در فواصل برنامه نیز آیتم های معرفی استان زنجان و نماهنگ هایی با تصاویر این استان زیبا تقدیم مخاطبان می‌شود.
دکتر راحله علیمرادزاده متخصص طب سالمندی نیز مهمان بخش پزشکی برنامه خواهد بود تا نکات حائز اهمیتی را پیرامون مراقبت از سالمندان در فصل سرما تقدیم مخاطبان کنند.
این برنامه کاری از گروه خانواده و‌کودک است که به تهیه کنندگی زهرا خردمندنیک و با اجرای ینب پور ابراهیم و حسین مولایی پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

 

امتیاز شما