امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مدیرت هزینه‌های زندگی را به «صبح صبا» بسپارید

مشاهده ۲۰۴
۱۴۰۱/۰۹/۰۵- ۱۲:۰۳

برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع مدیریت هزینه‌های زندگی همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی، آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این برنامه در کنار اطلاع رسانی با نگاهی متفاوت به بیان مسائل روز جامعه می‌پردازد و از طریق تعامل با مخاطبان تلاش می‌کند راهکاری برای مسئله بیابد.
روز یکشنبه ششم آذر این برنامه با موضوع مدیرت هزینه‌های خانواده همراه مخاطبان می‌شود. امروزه با توجه به فشار‌های اقتصادی موجود و همچنین بالا رفتن هرینه‌ها، یکی از دغدغه‌های جدایی نا‌پذیر زندگی ما مدیریت اصولی هزینه‌ها می‌باشد. این برنامه در آیتم های متنوع به شنوندگان تاکید می‌کند که مدیریت هزینه‌های زندگی یکی از راه‌های رسیدن به آزادی مالی و بهینه خرج کردن درآمد است. یکی از بهترین راه‌های شروع سرمایه‌گذاری مدیریت خرج‌ها و هزینه‌ها و پس‌انداز کردن است.
صبح صبا با طنازی به این مسئله می‌پردازد و این سوال را برای مخاطبان معرفی می‌کند که «چه چیز شما در زندگی هزینه بردار است؟» مخاطبان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ یا تماس با شماره۲۲۶۵۳۰۴۳ با این برنامه در تعامل باشند.
برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما