امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبهای پاییز با "شب نشینی" سیمای مرکز سمنان

مشاهده ۲۴۱
۱۴۰۱/۰۹/۰۶- ۱۰:۵۱

به منظور ایجاد ساعاتی مفرح در شبهای بلند پاییز، سیمای مرکز سمنان برنامه شبانه "شب نشینی" را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور تبیین اهمیت زبان فارسی به عنوان عنصر هویت بخش، ترویج گفتمان سبک زندگی ایرانی اسلامی و حمایت از کار آفرینان، سیمای مرکز سمنان برنامه "شب نشینی" را در دست تهیه و پخش دارد.

این برنامه شبانه به تهیه کنندگی کورش جلالی از دوشنبه تا چهار شنبه هر هفته ساعت 21 الی 22 به صورت زنده و بازپخش آن ساعت 12:30 دقیقه روز بعد از سیمای مرکز سمنان پخش می‌شود.

گفتگو با پیشکسوتان ورزشی به خصوص فوتبالیست های هم استانی با توجه به شروع بازی‌های جام جهانی فوتبال، یک خاطره و یک تجربه که صحبت با پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها می‌باشد، دعوت و گفتگو با هنرمندان پیشکسوت رشته‌های مختلف، مصاحبه با کودکان در خصوص موضوع برنامه و پاسخ های کودکانه آنها به پرسش های مد نظر، دعوت از نخبگان هم استانی, شاهنامه خوانی توسط یک نوجوان، صحبت های کارشناس ادبیات در خصوص جایگاه زن و خانواده در ادبیات ایران، موسیقی و کاراکتر طنز از بخش های برنامه " شب نشینی " است که با اجرای محمد رضا خطیبی و بازی رضا نوروز زاده و کارگردانی آرش عبدالله پور تقدیم بینندگان هم استانی می‌شود.

 

تصاویر

امتیاز شما