امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

نخبگان بسیجی بازوی فکری رسانه ملی

مشاهده ۲۳۲
۱۴۰۱/۰۹/۰۶- ۱۲:۰۲

جلسه هم اندیشی نخبگان بسیجی استان با حضور دکتر رحمتی رئیس بسیج سازمان صدا و سیما و شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان در سالن جلسات مرکز گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس بسیج سازمان صدا و سیمای گلستان با تاکید بر اینکه دشمنان هیچ گاه دست از توطئه و خباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی دارند، گفت: دشمن امروز در صدد استحاله نظام اسلامی ایران با استفاده از ابزار جنگ نرم است که نخبگان بسیجی به عنوان افسران این عرصه می‌توانند  ایفاگر نقش های تعیین کننده ای باشند.

رحمتی نخبگان بسیجی را دارای رسالتی خطیر در هدایتگری جامعه برشمرد و اظهار داشت: این نقش پذیری در خصوص ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه در مقطع کنونی به مراتب سنگین‌تر شده است.

وی تصریح کرد: بسیجی کسی است که بهترین رنگ یعنی رنگ خدایی پذیرفته و در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی و مبارزه با هدف جلب رضایت الهی برای حفظ دستاوردهای نظام می‌کوشد.

در ادامه مدیرکل صدا و سیمای گلستان نخبگان بسیجی استان را از توانمندترین بازوان فکری صداوسیما برشمرد و از این مجموعه خواست در تمامی حوزه‌های برنامه سازی ورود و به عنوان یک نهاد اجتماعی انقلابی نقش خود را در ارتقای جایگاه استان ایفا کنند.

شکری نیا اظهار داشت: هویت محوری، عدالت گستری، شناخت هویت و زیست بوم فرهنگی مردم و بازتاب آن از مهمترین ماموریت‌های رسانه ملی در دوره جدید مدیریتی است.

وی با بیان اینکه تلاش به تولید برنامه‌های محتوایی برای پخش از شبکه استانی و ملی است، گفت: استفاده از نظرات و اندیشه‌های نخبگان و ایجاد جبهه واحد رسانه ای در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های صداوسیمای گلستان است.

مدیرکل صداوسیمای گلستان ابراز امیدواری کرد: با تعامل و استفاده از پشتوانه فکری نخبگان بسیج در تولیدات مشترک بیش از گذشته همکاری‌ها این دو نهاد افزایش یابد.

نخبگان بسیجی دراین دیداراز فعالیت های خود در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری گفتند و برای استمرار این فعالیتها خواستار همکاری بیشتر با رسانه ملی و استانی شدند.

امتیاز شما