امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

معرفی فرمانده بسیج صدا و سیمای گلستان

مشاهده ۵۳۴
۱۴۰۱/۰۹/۰۶- ۱۲:۰۴

جلسه تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج صدا و سیمای مرکز گلستان با حضور دکتر رحمتی رئیس بسیج سازمان صدا و سیما و هیئت همراه و شکری نیا مدیر کل مرکز به همراه معاونین و مسئولان استانی سپاه استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس بسیج رسانه ملی نیز در این جلسه، بسیج صدا و سیمای گلستان را از مراکز فعال در امر بسیج و فعالیت ها ی بسیج مراکز عنوان کرد و افزود: در تعامل سازنده با سازمان بسیج مستضعفین و سازماندهی نیرو‌های توانمند بسیجی سازمان در تحقق مأموریت‌های رسانه و گسترش روز‌افزون فرهنگ بسیجی و گفتمان انقلاب اسلامی‌کوشا باشید.

رحمتی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج سازمان و بسیج رسانه استانی بیان داشت: مأموریت‌های تولیدی، خبری و فضای مجازی؛ ایجاد بستری برای همکاری با جریان رسانه‌های انقلابی و شکوفا‌سازی ظرفیت‌های آنها، نقش‌آفرینی در جذب، حفظ، آموزش و تربیت نیرو‌های جوان مؤمن انقلابی و کارآمد و ارتقای فضای معنوی، انقلابی و بسیجی در پهنه سازمان از جمله مأموریت‌های فرماندهان و همکاران بسیج سازمان و رسانه استانی است.

سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا استان  در جلسه تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج صدا و سیمای گلستان  گفت: بسیج بدنه فعال مردم و خط مقدم جبهه مردمی در مقابل دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج باید در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی حضور فعال داشته باشد افزود: بسیج صدا و سیما باید در این عرصه جهت دهنده و نقش‌آفرین باشد و با فریب‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی مقابله کند.

مدیرکل صدا وسیمای گلستان در ادامه این جلسه افزود: بسیج رسانه باید به عنوان یک مرجع قابل اتکا، قوی و تاثیرگذار در تولید محتوا باشد.

شکری نیا با اشاره به ارتقاء فکری همکاران انقلابی به ویژه برنامه‌سازان افزود: بسیج باید با تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی و خردورزی، در جهت بصیرت افزایی بیشتر در بین همکاران و در سطح جامعه گام بردارد.

وی با تاکید به تشکیل تیم‌های مستندساز در حوزه بسیج رسانه تاکید و افزود: ساخت برنامه‌های تاثیرگذار رادیویی و تلویزیونی بر مبنای بسیج و تفکر بسیجی باید هرچه بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

در پایان این مراسم، علیرضا شریعتی فرد به عنوان فرمانده بسیج صدا وسیمای گلستان معرفی و از تلاش‌های محمدرضا باقریون فرمانده قبلی بسیج مرکز گلستان تقدیرشد.

 

امتیاز شما