امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدار سردار دامغانی با بسیجیان صدا و سیمای مرکز سمنان

مشاهده ۳۴۳
۱۴۰۱/۰۹/۰۷- ۱۰:۰۲

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بسیجیان صدا و سیمای مرکز سمنان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت هفته بسیج سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بسیجیان صدا و سیمای مرکز سمنان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور دهرویه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، مسلمان فرمانده حوزه مقاومت بسیج مرکز و اعضای شورای بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، دهرویه مدیر کل مرکز گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است، این تفکر خدمت بی تظاهر و بدون انتظار به کشور است. وی افزود: بزرگترین ابتکار امام خمینی (ره) تشکیل بسیج بوده و هر چه از طول عمر این نهاد مردمی می‌گذرد به نقش و تاثیر حضور بسیج بیشتر پی می‌بریم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به نقش رسانه در تفکر بسیجی گفت: ما در رسانه خودمان را بازویی در کنار سایر اقشار بسیج می دانیم و امیدواریم وظایفی که برایمان تعریف شده است را به خوبی انجام دهیم.

علی مسلمان فرمانده حوزه مقاومت بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان هم ضمن برشمردن اهداف و ماموریت های بسیج مرکز گفت: حوزه مقاومت بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان دارای چهار پایگاه است که 90 درصد از همکاران مرکز در آن عضو می‌باشند.  وی با اشاره به عملکرد حوزه‌های مختلف بسیج مرکز گفت: ماموریت اصلی بسیج صدا و سیما در حوزه برنامه سازی است که با گروه‌های مختلف برنامه سازی در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی این ماموریت در حال انجام است.

وی افزود: بالغ بر 90 درصد تولیدات مرکز با موضوع دفاع مقدس با صرف حداقل امکانات و هزینه در بسیج مرکز تولید شده است که از آن جمله می توان به تولید 650 قسمت برنامه " با ستاره‌ها " ویژه معرفی شهدای استان اشاره کرد که علاوه بر شبکه استانی از شبکه 2 سیما نیز پخش شده است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان نیز ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و نام شهدای بسیجی از صدا و سیمای مرکز سمنان تشکر کرد و گفت: یکی از نقاط قوت و سرمایه‌های ما صدا و سیمای استان و کارکنان زحمت کش آن است که با اتکا به قابلیت های فنی و اعتقادی خود علی رغم همه محدودیت ها، همیشه در صحنه‌های مختلف تاثیر گذار بوده اند.

وی ضمن اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: هفته بسیج امسال را در شرایطی پشت سر گذاشتیم که ملت، دشمنان نظام و انقلاب را در یکی از پیچیده ترین و بزرگترین عملیات های شان ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل با ایجاد اتاق های جنگ اطلاعاتی و به کار گیری تمام ظرفیت های خود یک جنگ ترکیبی تمام عیار بر علیه نظام به راه انداختند تا حدی که مسئله جنگ اوکراین در حاشیه قرار گرفت اما این حرکت آنها به لطف خدا با شکست مواجه شد.

سردار دامغانی گفت: امروز دشمنان ما به ویژه آمریکا و اسراییل در میدان عمل کاملا زمین گیر شدند و تنها با اتکا به قدرت رسانه ای و به کار گیری رسانه‌های تحت اختیار خود به دنبال تبلیغات و سیاه نمایی هستند اما واقعیت این است که بنا بر اظهارات خود آنها امروز جمهوری اسلامی حوزه حکمرانی جدیدی ایجاد کرده است که ابر قدرت ها به ویژه آمریکا را به چالش کشیده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به نقش بسیج در حل مسائل و مشکلات کشور گفت: امروز فرمول پیشرفت و رفع مشکلات در تفکر بسیجی است. وی با اشاره به جنگ رسانه ای همه جانبه دشمن بر علیه انقلاب و نظام افزود: اکنون جنگ ما جنگ رسانه ایست و رسالت شما اهالی رسانه که تخصص خود را با عرق به نظام و انقلاب و دین گره زده اید بسیار سنگین و مهم است.

 

امتیاز شما