امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر

مقابله جمهوری اسلامی ایران با توطئه جهانی

مشاهده ۲۱۰
۱۴۰۱/۰۹/۰۷- ۱۶:۰۹
تعداد بازدید:210

نویسنده و تحلیلگر سیاسی ایرانی درباره توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران که در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت هفته بسیج به آن اشاره شد، توضیح داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «حسن‌هانی زاده» در برنامه «قضیه ساخنه» که با موضوع «بیانات رهبر انقلاب اسلامی در هفته بسیج» پخش شد، گفت: انقلاب اسلامی از زمان پیروزی‌اش در سال 1979میلادی تاکنون با توطئه‌های پی در پی و تهاجم فرهنگی و حتی نظامی و نفوذ در داخل با هدف ایجاد بی‌ثباتی مواجه بوده است از این رو لازم است که آمادگی و هوشیاری برای مقابله با هر احتمالی، حفظ شود.
این تحلیلگر سیاسی افزود: انقلاب اسلامی‌ بعد از پیروز شدن، توازن قوا را به نفع ملت های مسلمان تغییر داد به طوری که شاهد بودیم طی چهار دهه اخیر، جمهوری اسلامی ایران تنها حامی ملت فلسطین و ملت های تحت ستم در منطقه بوده است. به همین علت آمریکا و قدرت های استکباری با استفاده از هر ابزاری علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه می‌کنند.
هانی زاده در ادامه گفت: جمهوری اسلامی‌ به الگویی برای ملت های ایستاده در برابر نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده و اکنون با توطئه ای جهانی با شرکت 47 کشور مواجه است که هدفشان بی‌ثبات کردن و سرنگون کردن جمهوری اسلامی است ولی ملت ایران این توطئه را به شکست کشاند.
برنامه «قضیه ساخنه» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر با اجرای مشترک امل شبیب، ریحانه مرتضی، فاطمه ابراهیم و میثم منصوری کیا، تهیه کنندگی علی خلیلی هر شب ساعت 19:45 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما