امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی در صدا و سیمای فارس

مشاهده ۲۲۸۶
۱۴۰۱/۰۹/۰۸- ۱۰:۱۵

صدا و سیمای فارس در قالب برنامه‌های رادیویی ، تلویزیونی و خبری با پیگیری پیامهای ارسالی شهروندان به واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی این مرکز مسائل و مشکلات آنها را پیگیری و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو فارس از طریق برنامه "رادیو پیگیر" مسائل و مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف از مسوولان ارگان‌ها و دستگاه‌های استان پیگیری و پخش می‌کند.

در "رادیو پیگیر" پیام ها و تلفن‌های ارسالی مخاطبان به این برنامه بررسی و پیگیری می‌شود و با تماس به مسئول مربوطه به طور زنده موضوع مطرح شده از سوی مردم پیگیری می‌شود این برنامه چهارشنبه‌ها زنده روی آنتن رادیو فارس می رود.

در بخش خبری 20:45 تلویزیون و بخش ساعت 16 خبر رادیو نیز روز های یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه‌های هر هفته مسائل و مشکلات مردم در بخشی با عنوان "شهروند خبرنگار" مطرح و سپس از طریق ارتباط زنده با مسوولان مربوطه پیگیری می‌شود.

سیمای فارس هم در برنامه "صدای شما" پیام های صوتی شهروندان در خصوص مسائل و مشکلاتشان و پاسخ مسوولان پیرامون آن موضوع را پخش و پیگیری می‌کند.

شهروندان استان فارس می توانند نظرات ، پیشنهادات و مسائل و مشکلات خود را به طور شبانه روزی از طریق سامانه‌های 162 و 33163316 روابط عمومی صداوسیمای فارس با ما در میان بگذارند تا از طریق برنامه‌های مختلف پیگیری شود.

 

تصاویر

امتیاز شما