امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جشن میلاد بانوی صبر و بردباری در شبکه جهان بین

مشاهده ۲۰۸
۱۴۰۱/۰۹/۰۸- ۱۱:۲۸

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، برنامه‌های ویژه ای تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «شب های بام ایران» به مناسبت میلاد پر برکت بانوی صبر و ایثار، حضرت زینب کبری(س)، امشب بخش های متنوعی در نظر گرفته و تقدیم بینندگانش می‌کند.

میان برنامه‌های شاد مناسبتی، دعوت از یک پرستار در برنامه و گپ و گفت صمیمی ویژه این روز مذهبی، نمایش های طنز مش عامو و عروسک دایزه با بازی محمدرضا لله گانی و صداپیشگی و عروسک گردانی حسن مجیدی، نماهنگ و موسیقی، گفت و گوهای مردمی‌با گزارشگری عقیل عباسی و پیامک های ارسالی مخاطبان، از بخش های بسیار جذاب و دیدنی این برنامه است.

تهیه کننده و کارگردان «شب های بام ایران» بیژن علی بابایی و مجریان سیدجلیل رضوی و مینا حیدری هستند که از ساعت 21 تا 22 روی آنتن می رود.

صدای شبکه جهان بین هم با ویژه برنامه «جشن میلاد»، روز سراسر شادی و نور را به تهیه کنندگی رحمان داودیان، گویندگی سمیه علایی و گزارشگری مرضیه نادری جشن می‌گیرد.

گفتار موضوعی، گزارش های مردمی، گپ و گفت کارشناسی، ترانه و موسیقی‌های شاد، بسته‌های صوتی، پیامک و تلفن از بخش های این ویژه برنامه است که از ساعت 9 تا 10 چهارشنبه روی آنتن می رود.

امتیاز شما