امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
"سلام تهران" فوتبالی می‌شود
"سلام تهران" فوتبالی می‌شود

"سلام تهران" ویژه ولادت حضرت زینب (س) و مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و آمریکا

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۱/۰۹/۰۸- ۱۳:۳۷
تعداد بازدید:190

برنامه "سلام تهران" امشب 8 آذر ماه در شب ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال ایران – آمریکا به صورت ویژه از ساعت 21 تا 22:30 تقدیم نگاه مخاطبان شبکه پنج سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان با اجرای مصطفی امامی، حافظ کاظم زاده و صدیقه مرادی با بخش های متنوع و جذاب میزبان اردلان آشتیانی و امیر میرزاییان کارشناسان رشته ورزشی فوتبال خواهد بود.

ارتباط تلفنی و تصویری با افشین عبداللهیان مجری و گزارشگر اعزامی‌به بازیهای جام جهانی قطر پیرامون آخرین اخبار اردوی تیم ملی فوتبال در جام جهانی از بخش های تماشایی این ویژه برنامه است.

اجرای حامد محضرنیا و دعوت از گروه سرود کانون محمدیه ویژه ولادت حضرت زینب (س) از دیگر بخش های شاد و جذاب ویژه برنامه "سلام تهران" است که در فواصل مختلف زمانی تقدیم نگاه گرم مخاطبان عزیز خواهد شد. اما این ویژه برنامه آیتم خاطره بازی نیز خواهد داشت. در این آیتم خاطره انگیز بخش های کوتاهی از مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان در دوره‌های قبلی جام جهانی مثل رویارویی ایران و استرالیا در مقدماتی جام جهانی، مسابقه جذاب ایران و آمریکا و... نیز تماشایی خواهد شد. نمایش شادی مردم کشورمان برای برد تیم ملی در مقابل تیم فوتبال ولز از دیگر بخش های این برنامه به شمار می رود.

ویژه برنامه سلام تهران کاری از گروه تهران و شهروندی به تهیه کنندگی مشترک مازیار مهاجر و علی شعبانی است که امشب به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود.

 

امتیاز شما