امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت ولادت حضرت زینب و روز پرستار در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی

مشاهده ۲۷۱
۱۴۰۱/۰۹/۰۹- ۱۱:۳۵

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار و نیز تبیین جایگاه مدافعان سلامت برنامه‌هایی را برای این مناسبت تدارک و پخش می نماید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای آذربایجان غربی همزمان با ولادت پیام آور کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار در برنامه صبحگاهی (سحریزخیر) با دعوت از پرستاران موفق علمی عرصه سلامت به مدت 45 دقیقه به تهیه کنندگی محمدرضاهمتی وهمچنین در برنامه  (اذان نغمه سی) با حضور کارشناسان مذهبی به تبیین نقش مهم و تاثیرگذار حضرت زینب (س) به عنوان پرستار واقعه کربلا  می‌پردازد. برنامه‌های زنده (ائویمیز) وشبانگاهی (اولدوز) نیز در گرامیداشت روز پرستار با رویکرد نقش پرستاران در سلامت جامعه و ارج نهادن به تلاشهای پرستاران و مدافعان سلامت با حضور پرستاران، بصورت زنده از ساعت 21 بر روی آنتن می رود .

رادیو چی چست هم با مدنظر قرار دادن مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و تکریم روز پرستارعلاوه بر پرداخت مناسب در برنامه‌های زنده اعم از سلام یاشایش ، ایستکلر و بیرآخشام بیرسلام ، برنامه (سئوگی سارایی) را به صورت ویژه به مناسبت روز پرستار به مدت 55 دقیقه بر روی آنتن می‌برد. این برنامه ساعت11:05 دقیقه به تهیه کنندگی حمیرا آذرخش پخش می‌شود .همچنین برنامه مردم ومسئولان نیز به همین مناسبت ساعت  12:30روز 10 آذر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در کنداکتور پخش به طرح موضوع مشکلات پرستاران اختصاص یافته است.

امتیاز شما