امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

دیدار شورای قضایی استان با مدیرکل صداوسیمای مرکزیزد

مشاهده ۲۳۷
۱۴۰۱/۰۹/۱۲- ۱۲:۳۹

مدیرکل دادگستری استان یزد در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان، از نقش صداوسیما در توسعه فرهنگی و تحولات اجتماعی و اقتصادی استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اعضای شورای قضایی استان با حضور در صداوسیما انتصاب دکتر کریمی را تبریک و برای وی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت نمودند.
در ابتدای این دیدار مدیرکل دادگستری اظهار امیدواری کرد: با حضور مجموعه ای خلاق و نوآور در صداوسیمای استانی شاهد آن باشیم که در برابر جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن بتوانیم با ساخت برنامه‌های جذاب و فاخر نقشه‌های آنها را نقش برآب کنیم.
دهشیری افزود: صداوسیما نقش موثری در توسعه فرهنگی وتحولات اجتماعی و اقتصادی در استان داشته و با اشاره به تاثیرگذاری این نهاد در انتقال انتقاد مردم به عملکرد دستگاهها و پاسخگویی مسئولان گفت: این امر باعث می‌شود مردم رفاقت و تعامل بیشتری با دستگاههای اجرایی داشته باشند.
مدیرکل دادگستری استان هم با تاکید بر عامل سرعت در اطلاع رسانی و روایت گری در حوادث استان خواستار توازن وتعادل در پرداخت رسانه ای به دستگاه‌های حاکمیتی از سوی صداوسیمای استان شد.
دادستان یزد هم در این دیدار باتوجه به اینکه استان یزد دومین استان در کشور می‌باشد که در آن فرهنگ صلح و سازش در محاکم عمومی آن وجود دارد خواستار ترویج بیشتر این فرهنگ بین مردم از سوی رسانه شد.
حدادزاده گفت: صداوسیما با ساخت برنامه‌های آموزشی سواد رسانه بیش از پیش می تواند به شناخت رسانه‌های جمعی در بین مردم بخصوص دانش آموزان کمک کند.
در ادامه بازرس کل استان یزد خواستار تهیه گزارش های سرزده در ادارات در جهت برطرف نمودن مشکلات مردم شد.
حجت الاسلام طالبی با بیان دمیدن امید و آگاهی از طریق صداوسیما به مردم گفت: به تصویر در آمدن فعالیت ها وبیان نقاط قوت وتلاش برای برطرف نمودن نقاط ضعف در برنامه‌ها می تواند به تقویت نظام جمهوری اسلامی وآگاهی مردم کمک کند.
اقبالی مدیر کل ثبت اسناد استان هم از مدیرکل صداوسیما خواست با ساخت برنامه‌هایی به آگاهی بیشتر مردم از اطلاعات حقوقی و ثبتی برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی کمک شود.
مدیرکل صداوسیما هم ضمن تشکر از حضور اعضای شورای قضایی استان و بیان نکات ارزشمند ضمن امید آفرینی واعتماد سازی به مردم در برنامه‌ها به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ارتقاء سطح کیفی ومقابله با تحریف دشمنان وهمچنین روایت محوری رسانه اشاره کرد.
کریمی توجه به مسائل دینی ومذهبی در ساخت برنامه‌ها را از اولویت های کاری خود بیان کرد.

تصاویر

امتیاز شما