امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر فنی معاونت امور استان‌ها از زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای مرکز سمنان

مشاهده ۴۵۰
۱۴۰۱/۰۹/۱۲- ۱۲:۴۳

مهندس عربیون مدیر فنی امور استان‌ها ضمن بازدید از ایستگاه‌ها و تجهیزات فنی صدا و سیمای مرکز سمنان، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های فنی مرکز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهندس عربیون از ایستگاه‌های فرستنده رادیویی و تلویزیونی سطح استان شامل ایستگاه فرستنده رادیویی گرمسار، ایستگاه تلویزیونی گرمسار، فرستنده پرقدرت شهید شاهچراغی، ایستگاه‌های رادیویی دامغان، شاهرود و بیارجمند و همچنین از ایستگاه تلویزیونی و دفتر خبری شاهرود بازدید کرد.

وی همچنین از واحد های فنی صدا و سیمای مرکز سمنان شامل استودیو های تولید و پخش صدا و سیما، نودال، آپلینک، واحدهای سیار تلویزیونی و ماهواره ای، لابراتوار فرستنده تلویزیونی، مانیتورینگ و سرور روم مرکز نیز بازدید کرد و علاوه بر بررسی مسایل فنی ایستگاه‌ها از قبیل چرخه تولید تا پخش و انتشار محتوا، مسایل و دغدغه‌های پرسنل ایستگاه‌ها و واحد های مرکز را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در نشست مدیر فنی معاونت امور استان‌ها با عبدالرضا دهرویه مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و مهندس سلیمی معاون فنی مرکز، توسعه و بروزرسانی زیر ساخت های فنی صدا و سیمای مرکز سمنان مورد بحث و بررسی نظر قرار گرفت.

 

امتیاز شما