امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

در نیمه آذر شنونده شب های ایران از رادیو یزد باشید

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۱/۰۹/۱۲- ۱۴:۰۶

شب‌های ایران سه شنبه پانزدهم اذر از ساعت 00:30 تا 02:00بامداد با موضوع سرشناس در خصوص مفاخر و مشاهیر و چهره‌های سرشناس استان صحبت می‌شود و بصورت زنده از رادیو یزد به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شب‌های ایران عنوان برنامه‌ای رادیویی است که در صدای مراکز تولید و پخش می‌شود. این برنامه هر شب توسط یکی از رادیوهای استانی تولید و همزمان از تمام رادیوهای استانی، محلی و شهری پخش می‌شود.
شبهای ایران سه شنبه پانزدهم آذر از ساعت 00:30 تا 02:00 بامداد به تهیه کنندگی و نویسندگی و گزارشگری حمیدرضا امیری و گویندگی ظهیرالدین فاریابی به طور زنده از رادیو یزد و رادیوهای سراسری و محلی پخش می‌شود.
کمک به تعمیق مهر و محبت عمومی مردم به یکدیگر، تقویت و تحکیم وحدت بین اقوام مختلف، معرفی تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی هر استان، معرفی و پخش موسیقی‌های ارزشمند و فاخر اقوام، تقویت زمینه‌ها و عوامل همبستگی فرهنگی در جامعه، معرفی زیباترین و غنی‌ترین نمونه‌ها از آثار فرهنگی و هنری، معرفی و ترویج آداب و سنن صحیح فرهنگ بومی و محلی، معرفی شخصیت‌ها و مفاخر ملی، ارائه تصویری بکر از زیبایی‌های خرده فرهنگ‌های داخلی، ایجاد و گسترش آرامش خاطر و سرور در جامعه و افزایش تعامل با مخاطبان، از جمله اهداف تولید این برنامه اعلام شده است.
بر اساس جدولی که برای پخش این برنامه در نظر گرفته شده رادیو یزد سه شنبه، بامداد پانزدهم آذر آنتن را برای پخش برنامه در اختیار خواهند داشت و برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد.

امتیاز شما