امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی وضعیت قیمت کاغذ در«ایران امروز» رادیو ایران

مشاهده ۲۳۹
۱۴۰۱/۰۹/۱۳- ۱۰:۲۷

برنامه «ایران امروز» یکشنبه سیزدهم آذر، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به موضوع بررسی وضعیت بازار نشر و قیمت گذاری کاغذ می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روزهای گذشته کاغذ افزایش قیمت داشته است.افزایش قیمت کاغذ این روزها در حالی روند صعودی را طی می‌کند.

به گفته فعالان عرصه کاغذ افزایش ناگهانی قیمت کاغذ آن هم در طی یک الی دو هفته اخیر غیر واقعی بوده و نتیجه فعالیت‌های برخی از سود جویان و مافیا بوده است آنها تاکید دارند قیمت اصلی کاغذ حتی با وجود تحریم و یا افزایش قیمت کاغذ در بازار های جهانی نمی تواند اینگونه تغییر کند و این نوسان‌ها دستکاری شده بوده و رفتار اقتصادی بازار کاغذ نیست.

از همین رو برنامه «ایران امروز» یکشنبه سیزدهم آذر با حضور محمد علی مرادیان مدیر کل مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالفضل روغنی رئیس سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوای ایران و بابک ندرخوانی عضو هیأت مدیره انجمن ناشران  پیرامون بررسی وضعیت بازار نشر و قیمت گذاری کاغذ تبادل نظر می‌کنند.

گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه سیزدهم آذر به تهیه کنندگی عاطفه بنایی و با اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما