امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نقش برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در اقتصاد ایران

مشاهده ۲۹۳
۱۴۰۱/۰۹/۱۳- ۱۳:۴۱

مهدی احمدی اصل رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی به استودیوی «مشاور» می آید تا از نقش توسعه تجارت ایران بگوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یکی از پایه‌های توسعه ی تجارت، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی است. هر چند که این پدیده در ایران در طول سالیان متمادی با افت و خیزهایی همراه بوده؛ اما کشور ما در این زمینه سابقه ی درخشانی دارد و از دیرباز بسیار فعال و صاحب نام بوده است. این صنعت می تواند امکان خوبی برای سرمایه گذاری و فعالیت در اختیار ایرانیان خارج کشور بگذارد و زمینه ای فراهم کند که هم میهنان دور از میهن هم نقشی تعیین کننده در اقتصاد کشور داشته باشند. با این دیدگاه و برای بررسی این پدیده، موضوع "توسعه ی تجارت و نقش برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در اقتصاد ایران" را برای این برنامه انتخاب کردیم.

آقای مهدی احمدی اصل رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی میهمان برنامه است و دراین باره صحبت خواهد کرد.

این برنامه یکشنبه 6  آذر  ماه ساعت ۱۷و ۴۰ دقیقه به وقت اروپای مرکزی ۲۰ و ۱۰ دقیقه به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

امتیاز شما