امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
شبکه پرس تی‌وی در «۱۰ دقیقه» بررسی می‌کند؛
شبکه پرس تی‌وی در «۱۰ دقیقه» بررسی می‌کند؛

میراث جیانگ زمین برای مردم چین

مشاهده ۳۰۴
۱۴۰۱/۰۹/۱۳- ۱۴:۱۱
تعداد بازدید:304

مستند «۱۰ دقیقه» شبکه پرس‌تی‌وی نگاهی دارد به میراث جیانگ زمین، رئیس جمهور سابق چین.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موضوع این هفته مستند «۱۰ دقیقه» به بهانه در گذشت جیانگ زمین، رئیس جمهور پیشین چین به بررسی عملکرد و میراث این سیاستمدار اختصاص دارد.

این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب در ابتدا اوضاع سیاسی و اقتصادی چین را در ابتدای رهبری این رئیس جمهور بر حزب کمونیست چین و انتخاب شدنش به عنوان رئیس جمهور این کشور بررسی می‌کند. چین در زمانی که جیانگ زمین سکان رهبری این کشور را در دست گرفت اوضاع خوبی به لحاظ اقتصادی و سیاسی نداشت. مستند هفتگی شبکه پرس تی‌وی در ادامه برخی از شاخصه‌های عملکردی و نقاط درخشان کارنامه این سیاستمدار چینی را به خصوص در حوزه‌های سیاست داخلی، خارجی و اقتصادی مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات ارائه شده در مستند «۱۰ دقیقه» میراث جیانگ زمین با توجه به رشد اقتصادی سرسام آور و تبدیل این کشور به یک ابرقدرت جهانی برای همیشه در اذهان مردم چین خواهد ماند.

مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10 Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند.

امتیاز شما