امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

صبح پارسی میزبان قهرمانان آسمان کشور

مشاهده ۲۷۹
۱۴۰۱/۰۹/۱۴- ۱۳:۴۸

برنامه صبح پارسی فردا با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر سرتیپ یوسف قربانی روز سه‌شنبه پانزدهم آذر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. سرتیپ قربانی؛ فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به مناسبت روز هوانیرو در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا با میزبانان برنامه به گفت‌وگو بنشیند و از پیشرفت‌های چشمگیر هوانیروی ارتش صحبت کند.

در ادامه، حسینعلی رحیمی، دکترای ادبیات فارسی و عضو هیئت علمی فرهنگستان به صبح پارسی می‌آید تا در گفت‌وگو با میزبانان درباره جایگاه ادبیات فارسی ایران سخن بگوید. اجرای «صبح پارسی» فردا را محمدامین نبی‌اللهی و آلاء خامه‌یار بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.
برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.
گفتنی است؛ این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی‌به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.

 

امتیاز شما