امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
در شماره ویژه فصلنامه علمی‌- پژوهشی «پژوهش‌های ارتباطی» انجام شد:
در شماره ویژه فصلنامه علمی‌- پژوهشی «پژوهش‌های ارتباطی» انجام شد:

انتشار مقالات برگزیده نخستین همایش ملی حقوق و رسانه

مشاهده ۶۳۷
۱۴۰۱/۰۹/۱۴- ۱۷:۰۳
تعداد بازدید:637

مقالات برگزیده نخستین همایش ملی «حقوق و رسانه» در شماره ویژه فصلنامه علمی‌- پژوهشی «پژوهش‌های ارتباطی» منتشر شد. این مقالات بخش نخست از گزیده مقالات این همایش هستند که در شماره ویژه فصلنامه علمی – پژوهشی «پژوهش‌های ارتباطی» منتشر شده اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسن گروسی، دبیر این همایش با اعلام این خبر، گفت: در شماره ویژه فصلنامه «پژوهش‌های ارتباطی» هشت مقاله از مقالات برگزیده در نخستین دوره همایش «حقوق و رسانه» منتشر شده و قرار است دیگر مقالات برگزیده نیز در قالب‌های مختلف در دسترس صاحبنظران، پژوهشگران و علاقمندان به حوزه میان‌ رشته‌ای حقوق و رسانه قرار گیرد. وی تاکید کرد این مقالات اکنون در پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات صداوسیما و به نشانی cr.iribresearch.ir در دسترس است. 

نخستین همایش ملی «حقوق و رسانه» با موضوع حقوق مخاطب برگزار شد که با استقبال دانشگاهیان، حقوقدانان و اهالی رسانه در اردیبهشت‌ ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما همراه بود. همین طور بیش از 230 چکیده مقاله برای این همایش ارسال شده بود که در نهایت از این تعداد 77 مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفت که به زودی منتشر خواهند شد.

این همایش با مساعدت مرکز تحقیقات رسانه ملی، دانشگاه صداوسیما، دانشگاه علوم قضایی، دانشکده پردیس فارابی دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌ها برگزار شد. به گفته گروسی، اطلاعات درباره چگونگی برگزاری دومین دوره این همایش بزودی اعلام خواهد شد.

 

امتیاز شما