امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
کارشناسان «ایران امروز» درپرس‌تی‌وی تجزیه و تحلیل می‌کنند؛
کارشناسان «ایران امروز» درپرس‌تی‌وی تجزیه و تحلیل می‌کنند؛

نقش رسانه‌های معاند و فضای مجازی در اغتشاشات ایران

مشاهده ۴۷۱
۱۴۰۱/۰۹/۱۵- ۱۴:۵۲
تعداد بازدید:471

نقش رسانه‌های معاند در ایجاد اغتشاش در کشور مورد تجزیه و تحلیل برنامه «ایران امروز» (Iran Today)شبکه پرس تی‌وی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران امروز» با حضور کارشناسان رسانه، تلاش رسانه‌های معاند به ویژه در فضای مجازی در ایجاد و تداوم ناآرامی‌ها در ایران را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

محمدکاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت، محمد قادری از خبرگزاری نور و محمد لسانی تحلیلگر رسانه، کارشناسان برنامه «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی محمد جعفری هستند.این کارشناسان با اشاره به تلاش دشمنان برای ادامه یافتن اعتراضات در ایران، به این نکته تاکید می‌کنند که اکثریت مردم زندگی عادی خود را دارند اما رسانه‌های معاند ایران و اغتشاشگران تلاش می‌کنند نشان دهند که اعتراضات گسترده است و کشور فلج شده است. انبارلویی، قادری و لسانی همچنین به این موضوع می‌پردازند که اعتراضات، بیشتر در شبکه‌های مجازی وجود دارد.به باور کارشناسان برنامه، شاید اگر ایران هم مثل برخی کشورها (از جمله نیوزیلند) راهی مخفی برای سانسور شبکه‌های مجازی مشهوری چون فیسبوک و تویتر داشت، این ناآرامی‌ها زودتر پایان می‌یافت.تلاش‌ها برای تحت‌الشعاع قرار دادن بازی‌های تیم فوتبال از طریق کارهای رسانه‌ای، نگاهی به کنفرانس‌های خبری سرمربی و بازیکنان و سوالهایی که از آنها شد و تلاش وافر رسانه‌های معاند و خارجی برای به حاشیه کشاندن بازی‌های فوتبال از دیگر مباحث مطرح در برنامه این هفته «ایران امروز» است.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری سه شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

امتیاز شما