امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت روز دانشجو در صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۲۹۹
۱۴۰۱/۰۹/۱۵- ۱۵:۵۱

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در راستای گرامیداشت روز استکبار ستیزی و عدالتخواهی دانشجویان و تکریم جایگاه رهپویان علم و دانش برنامه‌هایی را برای مناسبت روز دانشجو تدارک دیده و پخش می نماید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای آذربایجان غربی همزمان با 16 آذر روز دانشجو در برنامه زنده صبحگاهی (سحریزخیر) با دعوت از دانشجویان موفق علمی و فرهنگی به مدت 45 دقیقه به تهیه کنندگی داود غفاری آذر و حسین جنگجو و همچنین در برنامه (ائویمیز) با حضور جمعی از دانشجویان به تهیه کنندگی حسن فرخی به موضوع رسالت دانشجویی می‌پردازد . برنامه شبانگاهی (اولدوز) نیز در گرامیداشت روز دانشجو با رویکرد دانش بنیان به اطلاع رسانی از اقدامات تشکل های دانشجویان بصورت زنده از ساعت 21 بر روی آنتن می رود.

رادیو چی چست  هم با مدنظر قرار دادن مناسبت 16 آذر علاوه بر پرداخت مناسب در برنامه‌های زنده اعم از سلام یاشایش ، ایستکلر و سئوگی سارایی، ویژه برنامه عصر جوانی را به مناسبت روز دانشجو بمدت 45 دقیقه بر روی آنتن می‌برد ؛ این برنامه ساعت11 به تهیه کنندگی جواد اسماعیل زاده پخش می‌شود .همچنین برنامه گفتگو نیز به همین مناسبت ساعت  12:30روز 16 آذر به تهیه کنندگی مرجان جوادی با هدف ترویج وحدت و یکدلی و ایجاد زمینه نقد منصفانه در کنداکتور پخش به این موضوع اختصاص یافته است .

امتیاز شما