امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو ایران در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۱/۰۹/۱۶- ۱۰:۳۳

به روایتی سیزدهم جمادی الاول، شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه‌های مختلفی را به شرح زیر تقدیم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی و اتحاد ملی با موسیقی‌ها و نواهای آیینی۱۶ و ۱۷ آذر ماه با اجرای مریم نشیبا وبه تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت 15:00 پخش می‌شود.

«خانه دوست اینجاست» در همان تاریخ ، با موضوع ویژگی‌های اخلاقی آن حضرت در زندگی و با الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت زهرا(س) به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای مینا صفایی و مرتضی جوادی بعد از خبر ساعت 17:00 پخش می‌شود.

«اشکی بر آستان زهرا» پخش مداحی است که چهارشنبه شنبه ۱۶ آذر ساعت 20:00 پخش می‌شود.

«چهل حدیث » بررسی احادیث حضرت محمد(ص) در خصوص حضرت زهرا(س) است و ۱۶ آذر ساعت 20:30 پخش می‌شود.

 «زیر نور ماه» نیز در شب شهادت حضرت فاطمه (س) به بررسی یکی از اسماء حضرت فاطمه (س) به نام صدیقه می‌پردازد، این برنامه ساعت 22:00 پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو»، مستندی است در خصوص اولین موسس حوزه علمیه خواهران در اصفهان که ساعت  ۲۳:۲۵ و تکرار آن پنج شنبه ۱۷ آذر ساعت ۰۳:۳۰پخش می‌شود.

«سرچشمه» با موضوع نقش جایگاه ایشان به عنوان مادر و همسر در خانواده ساعت ۰۴:۰۰پخش می‌شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه دیگری است که در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به تهیه کنندگی حسین معصومی و با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد و اجرای یاسر دعاگو و مینا صفایی پنج شنبه 17 آذر  ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و ای ام ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما