امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛

صهیونیست ها جایی در بحرین نخواهند داشت

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۱/۰۹/۱۶- ۱۲:۰۷
تعداد بازدید:196

معاون دبیرکل جمعیت اقدام اسلامی‌کشور بحرین در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر بر عدم کامیابی صهیونیست ها در نزدیکی به کشورهای عربی برای اهدافی خاص، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شیخ عبدالله الصالح» معاون دبیر کل جمعیت اقدام اسلامی‌بحرین تاکید کرد: صهیونیست ها از سفر رئیس خود به بحرین چیزی می خواستند اما در واقعیت چیز دیگری یافتند. شیخ عبدالله الصالح افزود: موضوع سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین تصمیم هایی بود که در رویا گرفته شد و آن فتح بحرین بود، اما در ادامه مجبور شد برنامه‌های بازدید و ایستگاه‌های سفر را تغییر دهد تا تدابیر امنیتی بیشتر شود.عبدالله الصالح با بیان اینکه این دلیل بر این است که بحرین سرزمین مناسبی برای ورود صهیونیست ها نیست، خاطرنشان کرد: اولین کسی بود که درباره این سفر هشدار داد ملت بحرین نبود بلکه سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی بود که هشدار داده بود که سرزمین بحرین برای ورود رئیس این رژیم مناسب نیست.

وی تصریح کرد: نه رژیم آل خلیفه و نه دیگر رژیم های عربی خلیج فارس، رژیم های مستقلی نیستند به ویژه از نظر تصمیمات حاکمیتی. آنها دنباله رو این اشغالگران و استعمارگران هستند و برای همین به آنها خدمت می دهند تا از تضمین‌ها و ائتلاف و محافظت توهمی آنها برخوردار شوند.

برنامه «قضیه ساخنه» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر با اجرای مشترک امل شبیب، ریحانه مرتضی، فاطمه ابراهیم و میثم منصوری کیا، تهیه کنندگی علی خلیلی هر شب ساعت 19:45 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما