امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

در آستانه پخش مستند حیدر علی اف یوتیوب شبکه سحر آذری بسته شد

مشاهده ۴۶۳
۱۴۰۱/۰۹/۲۱- ۱۰:۳۸

با پخش آنونس فیلم مستند حیدر علی اف از تلویزیون و صفحات اجتماعی شبکه سحر آذری، هجوم علیه صفحات این شبکه آغاز و صفحه اصلی یوتیوبی کانال آذری بسته شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیش از این هم سایت شبکه سحر آذری در جمهوری آذربایجان مسدود شده بود.در دو ماه اخیر که هجمه‌های تبلیغاتی قوم گرایانه و جدایی طلبانه علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی رسانه‌های جمهوری آذربایجان شروع شده بود با هدایت و رهبری شخص الهام علیف رئیس جمهور آذربایجان شدت گرفت.

علیف در اظهارات آشکار و مداخله جویانه علیه تمامیت ارضی ایران و برخلاف حسن همجواری، رسانه‌های دولتی و شبکه‌های اجتماعی را با پشتیبانی صهیونیستها علیه ایران بسیج کرد. در پی این اقدام شبکه سحر آذری تصمیم گرفت مستندی با نام حیدر علیف را در دستور پخش قرار دهد.

مستند حیدر علیف با اسناد و شواهد، پشت پرده سیاست های ضد ایرانی و تحریک آمیز رژیم طایفه ای علیفها و پاشایفها را افشا می‌کند. ترس و نگرانی دولت جمهوری آذربایجان از پخش مستند حیدر علیف به حدی است که برای عدم انتشار آن از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است. علاوه بر وساطت مقامات و فرافکنی در رسانه‌های دولتی، با تهدید و تطمیع شرکتها و کاربران اینترنتی به ریپورت صفحات شبکه سحر اقدام کرد.

یکی از ابزارهای اصلی توزیع محتوای شبکه سحر آذری صفحه یوتیوبی کانال بود، با توجه به ممانعت حکومت جمهوری آذربایجان در استفاده از ماهواره آذراسپیس و مسدود کردن سایت شبکه سحر آذری در آذربایجان، پخش "مستند حیدر علیف" تا زمان برگشت چنل اصلی کانال و یا افزایش مشترکین چنل فعلی به تعداد مخاطبان قبلی به تاخیر می افتد.

مستند حیدر علیف قرار بود در 20 و 21 آذر ساعت 21 و 30 از شبکه سحر آذری پخش شود.آدرس ماهواره ای و شبکه‌های اجتماعی شبکه سحر آذری به شرح زیر است:BADR 5 @ 26E FREQ: 12284SİMBOL RATE: 30000FEC: 2/3MODCOD: MPEG4POL: VHOTBIRD @13EFREQ: 10775SYM: 29900FEC: 3/5MODCOD: MPEG4POL: H

https://azeri.sahartv.irFacebook: https://fb.com/sahartvazeri1Youtube: https://www.youtube.com/@kompas.sahartv https://www.youtube.com/@saharazeritwitter: https://twitter.com/saharazeritvİnstagram: https://instagram.com/saharazeritvAparat: https://www.aparat.com/sahartvazeri

 

امتیاز شما