امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر فرمانده کل ارتش از مرکز قم

مشاهده ۸۱۳
۱۴۰۱/۰۹/۲۱- ۱۳:۲۵

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از فعالیت های رسانه‌ای مرکز قم در راستای معرفی شهدای ارتشی استان قم ونشر و بسط فرهنگ شهادت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر سرتیپ دوم نعمت محسنی زرین فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها به نمایندگی از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،  در دیدار با حجت الاسلام لطفی نیاسر ضمن ابلاغ پیام تشکر و لوح سپاس امیر سرلشکر موسوی به وی، تندیس ویژه اجلاسیه گرامیداشت  565 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم را تقدیم مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم کرد .

امیر محسنی زرین در این دیدار با اشاره به فرهنگ غنی ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و لزوم تداوم ترویج این فرهنگ در فضای حال حاضر جامعه افزود: انعکاس رسانه‌ای زندگی سراسر ایثار و پایمردی و ولایتمداری شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای ارتش می تواند آینده این انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کند.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش در جهت بسط و نشر این فرهنگ از وظایف خطیر کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌تپد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از کیان اسلامی‌ بر آمادگی مرکز قم بر تکمیل و ساخت محصولات رسانه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و سبک زندگی شهدای ارتش و تکریم خانواده این شهدا تاکید کرد.

 

تصاویر

امتیاز شما