امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم افزایی بیشتر رسانه ملی و بنیاد مسکن در جهت توسعه مناطق محروم استان

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۱/۰۹/۲۷- ۱۱:۵۶

حسینی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ با حضور در صداوسیمای گلستان با شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای استان در خصوص همکاری و تعامل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان در این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیربنایی به ویژه در مناطق روستایی برعهده داشته است افزود: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی در خدمت مردم و به خصوص روستائیان قرار دارد و موضوع ساخت مسکن محرومان مهم ترین و اصلی ترین اهداف دولت است و به همین دلیل ما وظیفه خود می دانیم  با انعکاس فعالیتهای بنیاد مسکن به صورت شبانه روزی در این زمینه فعال باشیم.

شکری نیا خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های که درمیان کارشناسان باتجربه بنیاد مسکن دراجرای هرچه بهترپروژه‌های عمرانی و گستردگی این فعالیتها درتمام نقاط روستاهای استان وجود دارد ما هم به نوبه خود تمام تلاش خود را در جهت انعکاس خبری همه فعالیتهای بنیادمسکن بکار خواهیم بست تا بتوانیم خدمات بهتر و مطلوبتری برای شهروندان و مردم خوب روستاهای استان فراهم نماییم. 

وی در پایان تصریح کرد: صداوسیمای گلستان آمادگی دارد تا خدمات گسترده بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی مناطق محروم را بمنظور حمایت از کارآفرینی، توسعه روحیه امید و نشاط در جامعه منعکس نماید.

در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل صدا و سیما و حمایت های وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای مهم بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است، افزود: تهیه طرحهای‌ هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه مناطق مختلف استان است که قطعا رسانه استانی نقش بسزایی در نهادینه شدن مشارکت مردم و  ظرفیت سازی به منظور اجرای کامل آن دارد.

حسینی با بیان اینکه اهمیت رسانه ملی  و نقش آن در سازندگی، فرهنگ مردم، عمران و آبادانی بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: رسانه ملی و استانی می تواند نقشی اساسی در توسعه ملی و همه جانبه جوامع روستایی ایفا کند.

وی خواستار مشارکت بیش از پیش این دو نهاد برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام و هم افزایی بیشتر مردم با تحولات توسعه ای کشور و ایجاد امید و روحیه نشاط در جامعه شد و گفت: صداوسیما رابط بین مردم و مسئولین است و امیدواریم بتوانیم در راستای تعالی اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثر و بلند برداریم.

تصاویر

امتیاز شما