امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مرکز قم راوی حضور مردم پای انقلاب

مشاهده ۱۹۲
۱۴۰۱/۰۹/۲۸- ۰۹:۱۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از تلاش مدیران و برنامه سازان رسانه استانی برای انعکاس حضور مردمی در ایام الله انقلاب اسلامی‌به ویژه 13 آبان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام داکری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در دیدار با مدیر کل، مدیران و برنامه سازان مرکز قم با اشاره به حضور گسترده مردم انقلابی در ایام الله انقلاب تاکید کرد: رسانه استانی در انعکاس این حضور مردمی نقش چشمگیری دارد.

وی با اشاره به اینکه مراسم یوم الله 13 آبان امسال، حضور باشکوه و پرشور مردم در این روز را طبق تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی صدای رعد آسای ملت نام برد و بیان داشت: اقدام متفاوتی که امسال در این مراسم صورت گرفت این بود که اجرای برنامه بر خلاف روال سال‌های گذشته با محوریت خود دانش آموزان بود که این عزیزان از یک ماه قبل در جلسات متعدد شرکت نموده و در تصمیم سازی نیز نقش ایفا کردند. در راهپیمایی در اقدامی‌بی نظیر در سطح کشور تریبون به طورکامل در اختیار دانش آموزان بود که رسانه استانی با انعکاس کامل این رویداد نقش به سزایی در برگزاری باشکوه این همایش میهنی داشت.

حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز با اشاره به حوادث اخیر کشور و لزوم توجه به جهاد تبیین، گرامیداشت یوم الله 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تا یوم الله 19 دی  را فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد فتنه اخیر به ویژه برای نوجوانان و جوانان عزیز دانستند و از اعضای ستاد خواستند برنامه‌های متنوعی را برای دهه بصیرت با رویکرد جهاد تبیین در دستور کار خود قرار دهند. 

در پایان این دیدار از مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قم برای تلاش در انعکاس مراسم یوم الله 13 آبان تجلیل شد.

تصاویر

امتیاز شما